четверг, 23 апреля 2020 г.


24.04.2020

Клас: 7 А
Всесвітня історія
Урок № 27
Тема . Урок  узагальнення з теми: «Країни Центральної та Східної Європи в Х-ХV ст.»
Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал, складати розповідь, застосовувати набуті знання.

Доброго дня, шановні діти. Сьогодні ми з вами підсумовуємо набутті знання з  теми «Країни Центральної та Східної Європи в Х-ХV ст.»
Завдання:
1. Повторити §8, §11 п.3, §17, §20-21,  §22-23, §26.
2.  Письмово виконати тестові завдання.

УВАГА!
-         Роботи виконуйте на окремих  підписаних аркушах або в робочому зошиті (всі свої роботи зберігаєте).

-         Нумеруйте, будь ласка, сторінки.


-         Благаю вас, підписуйте свої роботи ,  бо коли ви надсилаєте фото на вайбер, висвітлюється ваш нік або лише ім*я , за яким вас важко ідентифікувати, а вас у мене майже 300 .

Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 27.04.2020

 Тести з теми: «Країни Центральної та Східної Європи в Х-ХV ст.»


1. Коли відбулися гуситські війни?
а) 1410-1411 рр.
б) 1419-1434 рр.
в) 1475-1478 рр.

2. Про яку верству йдеться у твердженні?
"Ця верства населення кількісно та за впливом на суспільство
була панівною в Новгороді;
представники цієї верстви володіли
великими вотчинами з десятками й навіть сотнями сіл"
а) князі
б) купці
в) бояри
г) дружинн

3. Укажіть назву держави, у якій проводили місіонерську діяльність
 святі Кирило та Мефодій.
а) Польща
б) Чехія
в) Київська Русь
г) Велика Моравія

4. Укажіть ім’я князя, з яким пов’язана перемога
 русичів над монголоми у битві на Куликовому полі.
а) Олександр Невський
б) Іван Калита
в) Дмитро Донський
г) Юрій Долгорукий

5. У Грюнвальдській битві польсько-литовське військо
 завдало поразки:
а) німецькому імператору
б) монгольській орді
в) Тевтонському ордену
г) гуситам

6. Першим королем Угорського королівства
 в 1000 р. став:
а) Арпад
б) Іштван І Святий
в) Андраш І
г) Матіаш І Корвін

7. Який хан організував спустошливі походи
 на Русь у 1237—1241 рр.
а) Чингісхан
б) Батий
в) Мамай
г) Тимур

8. Укажіть місце битви, у якій 1389 р. сербське військо
 було розгромлене турецькою армією:
а) Косове поле
б) Адріанополь
в) Мохач
г) Белград

9. Яка з подій відбулася в 1453 р.?
а) взяття турецькими військами Константинополя
б) утворення Делійського султанату
в) захоплення Чингісханом Пекіна
г) розгром Тимуром турецьких військ

10. «Льодовим побоїщем» називають:
а) битву на Чудському озері
б) Невську битву
в) Куликовську битву
г) Грюнвальдську битву

11. Які твердження стосуються султана
 Османської імперії Мехмеда ІІ? (2 варіанти)
а) перший правитель османів, який прийняв титул султана
б) зазнав поразок від середньо азійського
 полководця Тимура (Тамерлана)
в) перейменував Константинополь у Стамбул
 і переніс туди столицю Османської імперії
г) найвизначніший полководець свого часу,
прийняв прізвисько Фатіг - "Завойовник"

12. Укажіть роки правління Івана ІІІ у
 Великому князівстві Московському:
а) 1359-1362
б) 1462-1505
в) 1505-1533

13. Чим уславився Олександр Невський?
а) переміг німецьких хрестоносців у битві на Чудському озері,
яка отримала назву "Льодове побоїще"
б) переміг Тевтонський орден у Грюнвальдській битві
в) розгромив монголів на Куликовому полі

14.  Церковний суд для боротьби з єретиками:
а) Анафема
б) Інквізиція
в) Індульгенція
г) Симонія

15.  Як неофіційно називали католицький
чернечий орден Святого Домініка?
а) пси Господні   б) воїнство Христове   
в) агнці Божі    г) слухняні леви

16. Особа, що заперечувала основні віровчення
католицької церкви:
а) Чернець   б) Хрестоносець   в) Паломник   г) Єретик

17. Коли відбувся церковний розкол церкви на католицьку
та православну?
а) 1190 р.   б)  1054 р.   в) 1189 р.    г) 1053 р.

18. Виберіть назви жебручих орденів Середньовіччя:
а) Альбігойці
б)Цистеріанці
в)Домініканці
г)Тамплієри
д) Францисканці
є) Кармеліти

19. Організіція ченців або рицарів зі своїми цілями й правилами поведінки:

а) Інквізиція
б) Орден
в) Аутодафе
г) Схоластика

20. "Велика схизма – це:
а)Розкол церкви на західну та східну
б)Розкол католицької церкви
в)Хрестові походи
г) Боротьба з єретиками

21. Найпоширеніше покарання для єретиків:

а) Сплата штрафів
б) Спалення на вогнищі
в) Відлучення від церкви
г) Катування

22. Проповідування християн у віддалених куточках Землі:

а) Місіонерство
б) Анафема
в) Схизма
г) Інквізиція


24.04.2020

Клас: 9 Б
Всесвітня історія.
Урок № 25
Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ- початок ХХ ст.)
Завдання:
1. Переглянути відеоматеріал за цим посиланням:
2. Ознайомитися з лекційним матеріалом та матеріалом підручника
§ 26 .
3. Писмово:
1) Виправте помилкові твердження.
1) «Союз трьох імператорів» був створений завдяки ініціативі німецького канцлера фон Бюлова. («Союз трьох імператорів» був створений Бісмарком.)
2) Після 1871 р. в Європі встановився збройний мир — держави почали скорочувати кількість озброєнь (Починається гонка озброєнь)

3) До Антанти входили Австро-Угорщина, Франція і Росія (До Антанти входили Франція, Англія, Росія)

) Франція у другій половині XIX ст. здійснювала політику «блискучої ізоляції» (Політику «блискучої ізоляції» проводила Англія)
2) Співвіднесіть дати і події.
1. Англо-французька таємна  угода        А 1900 р.
2. Англо-бурськавійна                              Б 1904р.
3. Триполітанська війна                           В 1911-1912рр.
                                                                    Г 1899–1902рр.

3) Відновіть хронологічну послідовність:
а) СтворенняТроїстого союзу;
б) японо-китайськавійна;
в) франко-прусськавійна;
г) марокканська криза;
д) створення «Союзу трьохімператорів».
Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 27.04.2020


Лекційний матеріал

 Початок 70-х рр. ХІХ ст. був позначений великими змінами в міжнародній обстановці. Головною причиною цього було посилення нерівномірності розвитку окремих країн. Після 1871 р. в Європі запанував «озброєний мир» – такий мир, під прикриття якого відбувалася підготовка до нового переділу територій.

Поразка Росії в Кримській війні, об’єднання Німеччини та Італії, поразка Франції у франко-пруській війні – все це змінило співвідношення сил у Європі і загострило міжнародні відносини.Поява в центрі Європи могутньої, мілітаризованої, агресивної Німецької імперії викликало занепокоєння сусідніх держав. В цей період зовнішньополітичний курс Німеччини визначав Отто фон Бісмарк, який намагався закріпити повне перевагу своєї країни в Європі.

Отже, в Європі відбулася нова розстановка сил. Хоча Великобританія залишалася найбільшою колоніальною імперією, за темпами економічного розвитку її потіснили на третє місце США і Німеччина. Економічний розвиток Франції в результаті поразки помітно загальмувався, і країна опинилася в ізоляцій на міжнароднійарені. В Європі заговорили про відродження Священного союзу.
Отже, у 1873 р. склався «Союз трьох імператорів» — союз Німеччини, Австро-Угорщини та Росії, який проіснував до 1887 р.
У 1882 р. почалося створення Троїстого союзу

8 квітня 1904 р. в Лондоні  підписано англо-французьку таємну угоду. Англія визнавала право Франції на Марокко, а Франція – право Англії на Єгипет. Договір отримав назву Антанта. 31 серпня 1907 р. була укладена англо-російська конвенція про розмежування сфер впливу в Ірані, Афганистані та Тибеті. Так було завершено формування Антанти.
На початку ХХ ст. провідні держави витратили на воєнній потреби більше 20 млрд. доларів і збільшили чисельність своїх військових сил майже на 30%. Лідерство залишалося за Німеччиною. Спираючись на свій економічний потенціал, Німеччина зуміла швидше за інші країни підготуватися до війни.
Гонка озброєнь – якісне та кількісне суперництво у військовій сфері між країнами чи блоками країн, які протистоять один одному у прагненні до світового панування.


24.04.2020


Клас: 9 Б
Правознавство

Урок № : 25
 Практичне заняття : Особливості адміністративноїа  та кримінальної  відповідальності  неповнолітніх.
Мета:      Наше завдання - поглибити знання з кримінальної та адміністративної відповідальності неповнолітніх та закріпити навички практичного застосування отриманих знань.
Завдання:
1. Опрацювати та матеріал підручника §22-23
Довідкова інформація

14 років - наступає кримінальна відповідальність за тяжкі та особливо тяжкі злочини;
15 діб - термін адміністративного арешту;
16 років - залучення до кримінальної та адміністративної відповідальності;
18 років - з 18-настає повна цивільна дієздатність;
45 діб - максимальний термін арешту для неповнолітніх;
1 рік - найменший термін позбавлення волі для неповнолітніх.

2. Письмово:
І) Вибрати ознаки адміністративної та кримінальної відповідальності і позначити буквами «А», «К»:
1. Її суб'єктами можуть бути осудні фізичні особи, які досягли 16 років, службові та посадові особи.
2. Її суб'єктами можуть бути тільки фізичні особи, які досягли 16 років, а у випадках, передбачених законом - 14 років.
3. Заснована на презумпції невинності.
4. Породжує стан судимості.
5. Застосовують зазвичай органи виконавчої влади та тільки в окремих випадках - суди.
6. Настає за вчинення проступку.

II) Визначити заходи впливу, що застосовуються до неповнолітніх за вчинення адміністративних правопорушень:
1.зобов'язання публічно або в іншій формі попросити вибачення у потерпілого;
2.попередження
3.арешт
4.догана або сувора догана;
5.обмеження волі
6.передача неповнолітнього під нагляд батькам або особам, які їх замінюють, чи під нагляд педагогічному або трудовому колективу за їх згодою, а також окремим громадянам на їх прохання;
     
IІІ) З системи кримінальних покарань вибрати ті, які можуть бути застосовані до неповнолітніх.
1. громадські роботи;
2. виправні роботи;
3. службові обмеження для військовослужбовців;
4. арешт;
5. обмеження волі;
6. тримання в дисциплінарному батальйоні військовослужбовців;
7. позбавлення волі на певний строк;
8. довічне позбавлення волі;
9. штраф;
10. конфіскація майна;
11. позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю;
12. позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу;

УВАГА!
-         Роботи виконуйте в робочому зошиті (всі свої роботи зберігаєте).

-         Нумеруйте, будь ласка, сторінки.


-         Благаю вас, підписуйте свої роботи ,  бо коли ви надсилаєте фото на вайбер, висвітлюється ваш нік або лише ім*я , за яким вас важко ідентифікувати, а вас у мене майже 300 .

Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 30.04.2020


24.04.2020

Клас: 6 А
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)
Урок № 53
Тема. Узагальнення з теми: «Стародавній Рим за царської та республіканської доби»
Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал
Завдання:
1. Письмово:
Тести
Тема «Стародавній Рим за царської та республіканської доби»
1. Рим заснували на річці:
А) По;
Б) Арно;
В) Тибр.
2. Дата заснування Риму?
А)758 р. до н.е.;
Б) 755 р. до н.е;
В)753 р. до н. е.
3. Як називали в Римі корінних жителів, що походили від перших
поселенців — засновників міста?
А) плебеї      
 Б) демос   
В) аристократи
Г) патриції
4. Кому з римських полководців належить вислів: «Прийшов,
побачив, переміг!»?
А) Гнею Помпею     
Б) Юлію Цезарю   
В) Октавіану Августу
 Г) Траяну
5.Якого принципу дотримувалися римляни в управлінні
підкорених народів?
А) «Хліба і видовищ!»
Б) «Поділяй і володарюй!»
В) «Щодо ворога все дозволено»
Г) «Прийшов, побачив, переміг!»
6. У результаті громадянської війни 49—45 рр. до н. е. у
Стародавньому Римі встановлено:
А)  народний трибунат Тиберія Ґракха
Б) довічну диктатуру Юлія Цезаря
В)  принципат Октавіана Августа
Г) домінат Аврелія Діоклетіана
7.  Що означає вислів «перейти Рубікон»?
А)  зворотної дороги немає
Б) вступити в нерівний бій
В) визначити долю переможеного
Г) здійснити напад
8. Керівник повстання гладіаторів?
А) Цезар
Б)Леонід     
В) Спартак    
Г) Александр
9. Союз трьох полководців?
А) Дуомвірат
Б) Тріумвірат  
В) Октавіат  
Г) Декавіат
10. Який символ міста Рим?
А) Собака
 Б) Гуси
В) Вовчиця
 Г) Лисиця
12. Архітектурна споруда, призначена для проведення гладіаторських боїв, у Дав­ньому Римі називалася:
А) Колізей
Б) акведук 
В) Пантеон
Г) терми  

13. Нептуном давні римляни називали…?
А) Гефеста
Б) Зевса
В) Посейдона.
14.  З яким містом Рим воював впродовж 264-146 рр. до н.е.?:
А) Тіром
Б)  Карфагеном
В)  Олександрією.
15.  Ю. Цезар обіймав посаду:
А) царя;
Б) імператора
В) диктатора
16. Головна площа Риму називалася:
А) Терми            
Б) Колізей     
В)Форум      
Г) Пантеон


17. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями:

1) Терор
А) Необмежена влада людини або групи людей
2) Проскрипції
Б) Масові позазаконні вбивства
3) Диктатура
В) Списки людей, оголошених поза законом


18. Хто з названих видатних римських полководців і політиків утворював Перший тріумвірат (виберіть три правильні відповіді)?
А)Помпей
Б) Красс
В) Юлій Цезар
Г) Октавіан
Д) Лепід
Е) Цицерон
Є) Антоній

19. На якому півострові розташована Італія, що вона нам нагадує за формою?

УВАГА!
-         Роботи виконуйте в робочому зошиті і нумеруйте, будь ласка, сторінки. (Всі роботи зберігаємо)

-         Благаю вас, підписуйте свої роботи ,  бо коли ви надсилаєте фото на вайбер, висвітлюється ваш нік або лише ім*я , за яким вас важко ідентифікувати.

Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 27.04.2020

24.04.2020

Клас: 11 А
Історія України
Урок № 43
Тема. Узагальнення з теми: « Становлення України як незалежної держави»
Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал
Завдання:
1. Письмово:
Тести « Становлення України як незалежної держави»
1.Державна незалежність України була законодавчо закріплена:
А) Декларацією "Про державний суверенітет України" (липень 1990 р.);
 Б) Актом проголошення незалежності України (серпень 1991 р.);
 В) Конституцією України (червень 1996 р.)
Г)Законом «Про державний кордон України».

2.Коли була прийнята Конституція України?
 А) 28 червня 1996 р.;    Б) 28 липня 1996 р.;     В) 25 серпня 1997р;    Г)24 серпня 1996р.
3.Як називається документ, витяг із якого наведено?
«Україна є республікою. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. …Правовизначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповано державою…».
А) Акт проголошення незалежності України    
Б )Декларація про державний суверенітет України
В) Закон України «Про громадянство України»
Г)Конституція України
4. Хто з діячів змагався за президентське крісло в 2004 р.?
Начало формы
А)Леонід Кучма та Петро Симоненко
Б)Віктор Ющенко та Віктор Янукович 
В)Юлія Тимошенко та Віктор Янукович
Г)Віктор Ющенко та Юлія Тимошенко

5. Яке питання виносилося на Всеукраїнський референдум у квітні 2000 р.?
А)  Прийняття Конституції України;
Б ) обмеження  кількості  депутатів  Верховної  Ради  та  їхніх  повноважень;
В)  питання довіри чи не довіри Верховній Раді України і Президенту;
Г)  переобрання голови Верховної Ради України.

6.Україна стала членом Ради Європи:
А)  1992 р.;       Б)  1993 р.;        В)  1995 р.;        Г)  2001 р.

7. З якою країною Україна мала зовнішньополітичний конфлікт через територіальні суперечки щодо острова Зміїний?
А) Румунією Б) Туреччиною В) Росією Г) Болгарією

8. «Помарачева революція» відбулася в:
А) серпні-листопаді 2004              Б) січні-лютому 2005
В) листопаді-грудні2004                Г)вересені-жовтні 2004

9. Якій події дається оцінка в уривку джерела:
«Кравчук привіз нам з Біловезької Пущі, якщо вдуматися, відпускну грамоту від Росії. Документ, підписаний ним… скасував, у широкому історичному сенсі, все, що колись привязувало Україну до Росії. Ці акти хоч і давно належали минулому, але зберігали для когось символічне значення»?
А) утворенню Співдружності Незалежних Держав
Б) підписанню Будапештського меморандуму
В) вступу до Організації Об’єднаних Націй
Г) укладенню «Великого» українсько-російського договору

10. Як називалася грошова одиниця України у 1992–1996 рр.?
 А) карбованець Б) гривня   В) перевідний карбованець            Г) купоно-карбованець

11. З якою країною постачальником газу виникали в України періодичні «газові війни»?
А) Росією Б) Азербайджаном  В) Туркменістаном Г) Катаром


12. Для соціальної сфери та демографічних процесів в перші роки незалежності України (1992 – 1994 рр.) було характернимНачало формы
А)Приборкання інфляції, вчасні виплати зарплатні, пенсії та інших соціальних виплат.
Б)Прогресуюче зубожіння основної маси населення, соціальна поляризація.
В)Подолання процесів депопуляції: кількість померлих в Україні не перевищувала кількість новонароджених.
Г)Зростання купівельної спроможності населення через запровадження в обіг національної валюти – гривні.

13. Про Леоніда Каденюка відомо, що він
Начало формы
А)перший космонавт незалежної України
Б)чинний Президент Національної академії наук України
В)перший ректор Національного університету «Києво-Могилянська академія»
Г)номінант на здобуття Нобелівської премії миру
14.Коли відбулися події, про які йдеться в уривку з виступу голови Верховної Ради України В. Литвина?«Сьогодні можна скільки завгодно говорити про політичний характер рішень Верховної Ради і Верховного Суду України щодо визнання недійсними результатів другого туру голосування і недовіру Центральній виборчій комісії. Але при цьому не слід забувати, що саме вони відкрили єдиний за даних обставин – правовий і легітимний – вихід, розрядили гранично напружену політичну атмосферу і стали тим проблиском надії, що дав змогу відступити від безодні громадянського конфлікту, зберегти державну незалежність і територіальну цілісність України…»
Начало формы
2001 р.     Б)2004 р.    В.)2010 р.     Г)2011 р.

15.  Коли припинив  існування  СРСР?
А) 8 грудня 1991 р. Росія, Україна, Білорусь заявили, що СРСР як держава
припиняє своє існування;
Б) 8 грудня 1991 р. створено Співдружність Незалежних Держав;
В) 21  грудня 1991  р.  в  Алма-Аті  до  СНД  приєдналися  інші  республіки
колишнього СРСР (крім країн Балтії та Грузії);
Г) 24  серпня 1991  р. Верховна  Рада УРСР  прийняла  Акт  проголошення
незалежності України.

16. Як було вирішено питання ядерної зброї України після приєднання до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї?
А)  Ядерна зброя визначала міжнародний статус незалежної України;
Б)  Україна позбулася ядерної зброї в обмін на міжнародні гарантії безпеки й територіальної цілісності;
В)  Україна продала ядерну зброю третім державам та отримала кошти для розвитку національної економіки;
Г)  Україна створила додаткові атомні електростанції.

17. У якому році Верховна Рада затвердила синьо-жовтий прапор Державним прапором України?
 А) січень 1990 р.; Б) січень 1991 р.; В) січень 1992 р   Г) грудень 1993

18. Установіть хронологічну послідовність подій.
А)  прийняття закону «Про Збройні сили України»;
Б ) запровадження в обіг власної грошової одиниці;
В)  затвердження державної символіки України;
Г)  прийняття закону «Про громадянство».

19. Установіть хронологічну послідовність подій.
А) Вступ України до СНД                         Б )Вступ України до Ради Європи
В ) Вступ України до СОТ                          Г) Вступ України до ООН


20. Назвіть ключові орієнтири зовнішньої політики України протягом 1991 – 2005 рр.( 3 відповіді)
 1) багатовекторність; 2) спонтанність і стабільність; 3) збереження позаблокового статусу; 4) зміцнення міжнародного миру й стабільності; 5) прагнення до інтеграції із Західною Європою; 6) набуття повноправного членства в ЄС; 7) приєднання до НАТО для досягнення зовнішньополітичної безпеки
21. Установіть відповідність між іменами лідерів політичних сил та їхніми блоками чи партіями, що пройшли по загальнодержавному багатомандатному округу під час виборів до Верховної Ради України в жовтні 2012 р.
Начало формы
А) Юлія Тимошенко            1. «Удар»
Б) Віталій Кличко                2. «Батьківщина»
В) Петро Симоненко            3.ВО «Свобода»
Г) Олег Тягнибок                  4.КПУ
                                                5.СПУ      

22. Установіть відповідність між поняттями та визначеннями.
1 «Самвидав»           2 Дефіцит            3 Стагнація                
4 Інфляція
А) Перевищення видатків над доходами, збиток; мала кількість чого-небудь порівняно з потребами
Б )Довготривала криза, що охоплює всі сфери життя суспільства
В) Підпільна література, що була створена дисидентами й таємно поширювалася в СРСР в обхід державної цензури
Г )Застій в економіці
Д) Надмірне збільшення маси паперових грошей, що перебувала в обігу, порівняно з реальною пропозицією товарів і послуг
                      
23. Установіть відповідність між термінами і явищами життя суспільства:

            1. У 2002 р. за кордоном  працювало 7,5 млн. українців
2. У 1992р. був прийнятий закон «Про приватизацію державних підприємств»
3. У 2000 р. 0,2% населення отримувало щомісячний доход 20 тис. доларів, мінімальна зарплата у державі складала 65 доларів
4. На 1 січня 2005 р. кількість населення в Україні порівняно з 2001 р. скоротилося на 1 млн. 272 тис.
а)  депопуляція
б)  соціальна диференціація
в)  трудова еміграція
г)   інфляція
д)  роздержавлення економіки

24. Які політичні сили набрали найбільше голосів на парламентських виборах 26 березня 2006 р.?Начало формы
 1. Блок «Наша Україна»
2. Блок Наталії Вітренко «Народна опозиція»
3. «Блок Юлії Тимошенко»
4. Комуністична партія України
5. «Партія регіонів»
6.Соціалістична партія 
7.  «Удар»
Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 29.04.2020


Комментариев нет:

Отправить комментарий