среда, 22 апреля 2020 г.


23.04.2020

Клас: 10 А
Всесвітня Істрія
Урок № 20
Розділ 4. Держави Центрально-Східної Європи.
Тема: Болгарія. Югославія
Завдання:
1.  Опрацюйте  матеріал  підручник : § 18 п.7-11; §19 п. 3-8.

2. 10 клас, у нас з вами «зависла» контрольна робота з всесвітньої історії з теми «Провідні держави світу в міжвоєнний період», яку ми повинні були написати ще перед карантином, але ми ходили на екскурсію до ліцею. Я пропоную зараз вам її зробити. Прошу обов’язково виконайте її та надішліть до 24.04.

Тематична контрольна робота з всесвітньої історії
«Провідні держави світу в міжвоєнний період»


1.  Як називається період 1922-29 рр. в історії США?
А) післявоєнна нестабільність 
Б) «проспериті»
В) «велика депресія»
Г) період стабілізації

2.  Визначте роки громадянської війни в Іспанії:
А) 1918-20 рр.   Б) 1923-29 рр.             В) 1933-36 рр.     Г) 1936-39 рр.

3.  Яку назву отримала республіка в Німеччині, встановлена в 1918 р.?
А) Баварська  Б) Веймарська В) Мюнхенська    Г) Версальська

4.  Світова економічна криза сталася в період:
 А) 1918-22 рр.     Б) 1927-32 рр.      В) 1929-33 рр.        Г) 1931-33 рр.

5.  Хто очолив фашистський рух в Італії?
А) Б.Муссоліні        Б) А. Гітлер      В) Г. Гімлер        Г) В.Капп

6.  В якому році Німеччина була проголошена республікою?
 А) 1917 р.         Б) 1918 р.          В) 1919 р.              Г) 1920 р.

7.  Хто не очолив уряд Народного фронту у Франції?
А) М. Торез          Б) Е.Даладьє         В) Р. Пуанкаре        Г) Л. Блюм

8.  Які з перерахованих президентів США знаходились при владі в період «проспериті»?
А) Вільсон і Кулідж
Б) Гувер і Рузвельт
В) Вільсон і Рузвельт
Г) Кулідж і Гардінг

9.  Як італійці називали свого вождя Б. Муссоліні? 
А) фюрер         Б) каудильйо       В) дуче        Г) батько

10.  В якій державі був введений принцип фюрерства?
А) Німеччина           Б) Італія             В) Іспанія            Г) Франція

11.  Згідно з «Лютеранським пактом» 1929 р. виникло:
А) Веймарська республіка                Б) держава Ватикан   
В) блок Народний фронт                  Г) «Союз Спартака»
12.  Фаланга, військовий переворот, громадянська війна, інтербригади. Про яку країну йде мова?
А) Німеччина    Б) Італія     В) Іспанія     Г) Франція
13 . З наведених тверджень вибрати те, яке вказує на причини, які викликали економічну кризу 1929 – 1933 рр.?
А) різке падіння курсу акцій 
Б) некомпетентність втручання урядів держав у сферу виробництва 
В) надвиробництво товарів, значне зниження їх збуту 
Г) прихід до влади президента У. Гардінга
14. «Кришталева ніч» - це:
А) масові репресії в Німеччині   
Б) акції по знищенню євреїв    
В) державний переворот в Італії   
Г) знищення опозиції А. Гітлеру в НСДАП

15.  Яка з цих країн пізніше всіх вийшла зі світової економічної кризи? 
А) Франція            Б) Великобританія            В) США              Г)  СРСР

16. Нацисти прийшли до влади в Німеччині:
А) цілком легітимно  
Б) шляхом державного перевороту   
В) в результаті народної революції  
Г) в результаті «пивного путчу»

17. Розкрийте основні заходи «нового курсу» Рузвельта.

18. Перелічіть ознаки тоталітаризму та доведіть, що держава в Німеччині мала тоталітарний характер.


23.04.2020

Клас: 6 Б
Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)
Урок № 53
Тема. Узагальнення з теми: «Стародавній Рим за царської та республіканської доби»
Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал
Завдання:
1. Письмово:
Тести
Тема «Стародавній Рим за царської та республіканської доби»
1. Рим заснували на річці:
А) По;
Б) Арно;
В) Тибр.
2. Дата заснування Риму?
А)758 р. до н.е.;
Б) 755 р. до н.е;
В)753 р. до н. е.
3. Як називали в Римі корінних жителів, що походили від перших
поселенців — засновників міста?
А) плебеї      
 Б) демос   
В) аристократи
Г) патриції
4. Кому з римських полководців належить вислів: «Прийшов,
побачив, переміг!»?
А) Гнею Помпею     
Б) Юлію Цезарю   
В) Октавіану Августу
 Г) Траяну
5.Якого принципу дотримувалися римляни в управлінні
підкорених народів?
А) «Хліба і видовищ!»
Б) «Поділяй і володарюй!»
В) «Щодо ворога все дозволено»
Г) «Прийшов, побачив, переміг!»
6. У результаті громадянської війни 49—45 рр. до н. е. у
Стародавньому Римі встановлено:
А)  народний трибунат Тиберія Ґракха
Б) довічну диктатуру Юлія Цезаря
В)  принципат Октавіана Августа
Г) домінат Аврелія Діоклетіана
7.  Що означає вислів «перейти Рубікон»?
А)  зворотної дороги немає
Б) вступити в нерівний бій
В) визначити долю переможеного
Г) здійснити напад
8. Керівник повстання гладіаторів?
А) Цезар
Б)Леонід     
В) Спартак    
Г) Александр
9. Союз трьох полководців?
А) Дуомвірат
Б) Тріумвірат  
В) Октавіат  
Г) Декавіат
10. Який символ міста Рим?
А) Собака
 Б) Гуси
В) Вовчиця
 Г) Лисиця
12. Архітектурна споруда, призначена для проведення гладіаторських боїв, у Дав­ньому Римі називалася:
А) Колізей
Б) акведук 
В) Пантеон
Г) терми  

13. Нептуном давні римляни називали…?
А) Гефеста
Б) Зевса
В) Посейдона.
14.  З яким містом Рим воював впродовж 264-146 рр. до н.е.?:
А) Тіром
Б)  Карфагеном
В)  Олександрією.
15.  Ю. Цезар обіймав посаду:
А) царя;
Б) імператора
В) диктатора
16. Головна площа Риму називалася:
А) Терми            
Б) Колізей     
В)Форум      
Г) Пантеон


17. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями:

1) Терор
А) Необмежена влада людини або групи людей
2) Проскрипції
Б) Масові позазаконні вбивства
3) Диктатура
В) Списки людей, оголошених поза законом


18. Хто з названих видатних римських полководців і політиків утворював Перший тріумвірат (виберіть три правильні відповіді)?
А)Помпей
Б) Красс
В) Юлій Цезар
Г) Октавіан
Д) Лепід
Е) Цицерон
Є) Антоній

19. На якому півострові розташована Італія, що вона нам нагадує за формою?

УВАГА!
-         Роботи виконуйте в робочому зошиті і нумеруйте, будь ласка, сторінки. (Всі роботи зберігаємо)

-         Благаю вас, підписуйте свої роботи ,  бо коли ви надсилаєте фото на вайбер, висвітлюється ваш нік або лише ім*я , за яким вас важко ідентифікувати.

Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 27.04.2020



23.04.2020

Класи: 8 А, Б
Всесвітня історія.
Урок № 31
Тема. Узагальнення за темою: « Епоха Просвітництва»

Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання  з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал, складати розповідь, застосовувати набуті знання.

Доброго дня, шановні діти.

Сьогодні ми з вами узагальнюємо набутті знання з теми« Епоха Просвітництва»

Завдання:

Тести

 1.      Скільки поділів зазнала Річ Посполита в середині XVIIIст.?


а) 1      б) 3      в) 2      г) 4
2.      Видатний шотландський економіст, який є автором науки про економічний розвиток суспільства:
а) Джон Берклі          б) Девід Юм               в) Адам Сміт              г) Ісаак Ньютон

3.      Який документ давав право Марії Терезії посісти австрійський престол?
а) Прагматична санкція        б) Велика ремонстрація
в) Білль про права                 г) Золота булла

4.       У якому році Північноамериканські колонії Англії проголосилиДекларацію незалежності?
а) 1774 р.;       б) 1776 р.;      в) 1781 р.;       г) 1783 р

5.      Утвердження в країнах Європи освіченого абсолютизму було зумовлено поширенням ідей:
а) просвітництва        б) протестантизму     в) протекціонізму      г) гуманізму

6. Скільки англійських колоній Північної Америки після Війни за незалежність
утворили нову державу — США?
а) 10    б) 13    в) 15    г) 24
7. Установіть відповідність між поняттями та їхніми визначеннями.

1)      Конгрес 
2)      Президент
3)      Сенат   
4)      Конституція

А) система управління
Б) верхня палата парламенту
В) вищий законодавчий орган
Г) глава держави
Д) основний закон держави.

8. Батьківщиною промислової революції стала
а) Італія          б) Англія        в) Франція      г) Німеччина

9. Установіть відповідність між вченими та їхніми винаходами.(1,5 бала)

1)Джордж Стефенсон          А)Винахідник парової машини у 1784 р.
2)Ісаак Ньютон                   Б)Винахідник паровоза
3)Адам Сміт                          В)Англійський фізик, який заклав основи
механіки, відкрив закон всесвітнього тяжіння
4)ДжемсУатт                        Г)Засновник науки про економічний розвиток суспільства
                                               Д)Винахідник, творець першого пароплава
10. Привід до війни за незалежність США
а) «Бостонське маслозбивання»       б) «Бостонське солеваріння»
в) «Бостонське орання»                     г) «Бостонське чаювання»

11. Найважливішим винаходом, який став поштовхом до промислового      перевороту, було вдосконалення
а) ткацького верстата  б) вирощування льону  в) морських суден  г) водяного колеса

12. Перше постійне поселення англійці заснували в 1607 р. у гирлі річки Джеймс
а) Кароліна      б) Пенсільванія          в) Віргінія       г) Флорида
13. Установіть відповідність між  термінами та їхніми визначеннями.(1,5 бала)

1) Секуляризація                             а) промислове підприємство, де основні операції
здійснює система  машин
2) Фабрика                                       б) Процес насильного вигнання селян з їхніх
земель
3) Огороджування                          в) Політика, що надає превагу вивозу товарів за
кордон  над ввозом їх в країну
4) Меркантилізм                              г) Вилучення будь-чого із церковного, духовного
відання і передача у світське, цивільне відання, перетворення церковної власності на державну
д) Глибокі якісні зміни в розвитку будь-яких явищ природи, суспільства чи пізнання



23.04.2020

Клас: 9 А
Всесвітня історія.
Урок № 25
Розділ 4. Міжнародні відносини (друга половина ХІХ- початок ХХ ст.)
Завдання:
1. Переглянути відеоматеріал за цим посиланням:
2. Ознайомитися з лекційним матеріалом та матеріалом підручника
§ 26 .
3. Писмово:
1) Виправте помилкові твердження.
1) «Союз трьох імператорів» був створений завдяки ініціативі німецького канцлера фон Бюлова. 
2) Після 1871 р. в Європі встановився збройний мир — держави почали скорочувати кількість озброєнь .

3) До Антанти входили Австро-Угорщина, Франція і Росія .

4) Франція у другій половині XIX ст. здійснювала політику «блискучої ізоляції» 
2) Співвіднесіть дати і події.
1. Англо-французька таємна  угода        А 1900 р.
2. Англо-бурськавійна                              Б 1904р.
3. Триполітанська війна                           В 1911-1912рр.
                                                                    Г 1899–1902рр.

3) Відновіть хронологічну послідовність:
а) СтворенняТроїстого союзу;
б) японо-китайськавійна;
в) франко-прусськавійна;
г) марокканська криза;
д) створення «Союзу трьохімператорів».
Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 27.04.2020


Лекційний матеріал

 Початок 70-х рр. ХІХ ст. був позначений великими змінами в міжнародній обстановці. Головною причиною цього було посилення нерівномірності розвитку окремих країн. Після 1871 р. в Європі запанував «озброєний мир» – такий мир, під прикриття якого відбувалася підготовка до нового переділу територій.

Поразка Росії в Кримській війні, об’єднання Німеччини та Італії, поразка Франції у франко-пруській війні – все це змінило співвідношення сил у Європі і загострило міжнародні відносини.Поява в центрі Європи могутньої, мілітаризованої, агресивної Німецької імперії викликало занепокоєння сусідніх держав. В цей період зовнішньополітичний курс Німеччини визначав Отто фон Бісмарк, який намагався закріпити повне перевагу своєї країни в Європі.

Отже, в Європі відбулася нова розстановка сил. Хоча Великобританія залишалася найбільшою колоніальною імперією, за темпами економічного розвитку її потіснили на третє місце США і Німеччина. Економічний розвиток Франції в результаті поразки помітно загальмувався, і країна опинилася в ізоляцій на міжнароднійарені. В Європі заговорили про відродження Священного союзу.
Отже, у 1873 р. склався «Союз трьох імператорів» — союз Німеччини, Австро-Угорщини та Росії, який проіснував до 1887 р.
У 1882 р. почалося створення Троїстого союзу

8 квітня 1904 р. в Лондоні  підписано англо-французьку таємну угоду. Англія визнавала право Франції на Марокко, а Франція – право Англії на Єгипет. Договір отримав назву Антанта. 31 серпня 1907 р. була укладена англо-російська конвенція про розмежування сфер впливу в Ірані, Афганистані та Тибеті. Так було завершено формування Антанти.
На початку ХХ ст. провідні держави витратили на воєнній потреби більше 20 млрд. доларів і збільшили чисельність своїх військових сил майже на 30%. Лідерство залишалося за Німеччиною. Спираючись на свій економічний потенціал, Німеччина зуміла швидше за інші країни підготуватися до війни.
Гонка озброєнь – якісне та кількісне суперництво у військовій сфері між країнами чи блоками країн, які протистоять один одному у прагненні до світового панування.


23.04.2020


Клас: 9 А
Правознавство

Урок № : 24
 Практичне заняття : Особливості адміністративноїа  та кримінальної  відповідальності  неповнолітніх.
Мета:      Наше завдання - поглибити знання з кримінальної та адміністративної відповідальності неповнолітніх та закріпити навички практичного застосування отриманих знань.
Завдання:
1. Опрацювати та матеріал підручника §22-23
        
 Довідкова інформація


14 років - наступає кримінальна відповідальність за тяжкі та особливо тяжкі злочини;
15 діб - термін адміністративного арешту;
16 років - залучення до кримінальної та адміністративної відповідальності;
18 років - з 18-настає повна цивільна дієздатність;
45 діб - максимальний термін арешту для неповнолітніх;
1 рік - найменший термін позбавлення волі для неповнолітніх.

2. Письмово:
І) Вибрати ознаки адміністративної та кримінальної відповідальності і позначити буквами «А», «К»:
1. Її суб'єктами можуть бути осудні фізичні особи, які досягли 16 років, службові та посадові особи.
2. Її суб'єктами можуть бути тільки фізичні особи, які досягли 16 років, а у випадках, передбачених законом - 14 років.
3. Заснована на презумпції невинності.
4. Породжує стан судимості.
5. Застосовують зазвичай органи виконавчої влади та тільки в окремих випадках - суди.
6. Настає за вчинення проступку.

II) Визначити заходи впливу, що застосовуються до неповнолітніх за вчинення адміністративних правопорушень:
1.зобов'язання публічно або в іншій формі попросити вибачення у потерпілого;
2.попередження
3.арешт
4.догана або сувора догана;
5.обмеження волі
6.передача неповнолітнього під нагляд батькам або особам, які їх замінюють, чи під нагляд педагогічному або трудовому колективу за їх згодою, а також окремим громадянам на їх прохання;
     
IІІ) З системи кримінальних покарань вибрати ті, які можуть бути застосовані до неповнолітніх.
1. громадські роботи;
2. виправні роботи;
3. службові обмеження для військовослужбовців;
4. арешт;
5. обмеження волі;
6. тримання в дисциплінарному батальйоні військовослужбовців;
7. позбавлення волі на певний строк;
8. довічне позбавлення волі;
9. штраф;
10. конфіскація майна;
11. позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю;
12. позбавлення військового, спеціального звання, рангу, чину або кваліфікаційного класу;

УВАГА!
-         Роботи виконуйте в робочому зошиті (всі свої роботи зберігаєте).

-         Нумеруйте, будь ласка, сторінки.


-         Благаю вас, підписуйте свої роботи ,  бо коли ви надсилаєте фото на вайбер, висвітлюється ваш нік або лише ім*я , за яким вас важко ідентифікувати .

Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 30.04.2020



Комментариев нет:

Отправить комментарий