29.04.2020
Клас: 10 А
Історія України
Розділ 5. Західноукраїнські землі у
складі в міжвоєнний період.
Тема: Українські землі у складі Румунії
та Чехословаччини
Мета:
розкрити становище та розвиток
українських земель у складі Румунії та Чехоловаччини
Завдання:
1. Переглянути відеоуроки за цими
посиланнями:
(Дуже корисні уроки, особливо для тих кто буде
здавати ЗНО)
1) Українські землі у складі Румунії
2)
Українські
землі у складі Чехословаччини
3)
Узагальненний матеріал
2. Ознайомитися з матеріалом підручника: § 29 відповісти на
питання в кінці параграфа (усно),
вивчити дати, поняття записати
в зошит.
Письмово: Скласти 10 тестів
до теми
Виконані завдання присилаємо
мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
до
04.05.2020
29.04.2020
Клас: 11 А
Історія України
Розділ 6. Творення нової україни
Завдання:
1. Переглянути відеоуроки за цими
посиланнями:
2. Ознайомитися з матеріалом підручника: § 29 відповісти на
питання в кінці параграфа (усно),
вивчити дати, поняття записати
в зошит.
Письмово: Скласти 10 тестів
до теми
Виконані завдання присилаємо
мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
до 06.05.2020. Чітко вказуємо за яке число завдання.
29.04.2020
Клас: 10 А
Громадянська освіта
Тема уроків: Чому необхідно бути
медіаграмотним?
Твоя цифрова ідентичність.
Завдання:
1. Ознайомитися з теоретичним
матеріаому підручнику: Т.5.9, с.148-151; Т.5.10, с.152-156.
2.
Переглянути відеоматеріал за цими посиланнями:
1) Медіаграмотність
2) Твоя цифрова ідентичність
3) Письмово:
Самостійна робота
1. Як називається нагляд і контроль держави за масмедіа?
А реклама
Б лобізм
В цензура
Г «джинса»
2. Як називають гарантовану державою можливість людини безперешкодно висловлювати думки в масмедіа?
А свобода пересування
Б свобода совісті
В свобода слова
Г свобода зібрань
3. Медіа — це…
А інструменти та засоби передачі будьякої інформації з будьякою
метою
Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним
як важливі
В вид інформації, розрахований на масового споживача
Г засоби поширення інформації для масового споживання
4. Що із запропонованого Не є ознакою медіатексту?
А вторинність
Б завершеність
В потокове виробництво
Г колективне виробництво
5. Яка основна відмінність соціальної реклами від інших її видів?
А спрямованість на широкі кола населення
Б фінансується благодійними організаціями або державою
В не розрахована на отримання прибутку в кінцевому результаті
Г створюється задля використання в політичній боротьбі
6. Що з наведеного нижче вважається головним принципом роботи
професійного журналіста?
А виховування патріотичних громадян своєї країни
Б формування суспільної думки, корисної для загального блага
В забезпечення читачів інформацією, що відповідає їхнім смакам
та очікуванням
Г надання читачам цінної, повної, достовірної інформації
7. Як у середовищі журналістів називають приховану рекламу?
А «джинса»
Б фейк
В медіа
Г маніпуляція
8. Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені
слова, оцінні судження, заклики до конкретних дій, він є
А професійним
Б неупередженим
В маніпулятивним
Г інформативним
9. Наявність чого з переліченого в медіатексті рекомендують вважати
ознакою його достовірності?
А даних соціологічних досліджень
Б двох або більше джерел інформації
В коментарів експертів
Г цитат з офіційних документів
10. Доступність із найвіддаленіших куточків планети до єдиного інформаційного простору найповніше забезпечує
А реклама
Б преса
В телебачення
Г Інтерне
А реклама
Б лобізм
В цензура
Г «джинса»
2. Як називають гарантовану державою можливість людини безперешкодно висловлювати думки в масмедіа?
А свобода пересування
Б свобода совісті
В свобода слова
Г свобода зібрань
3. Медіа — це…
А інструменти та засоби передачі будьякої інформації з будьякою
метою
Б відомості, що прийняті та усвідомлені споживачем і визнані ним
як важливі
В вид інформації, розрахований на масового споживача
Г засоби поширення інформації для масового споживання
4. Що із запропонованого Не є ознакою медіатексту?
А вторинність
Б завершеність
В потокове виробництво
Г колективне виробництво
5. Яка основна відмінність соціальної реклами від інших її видів?
А спрямованість на широкі кола населення
Б фінансується благодійними організаціями або державою
В не розрахована на отримання прибутку в кінцевому результаті
Г створюється задля використання в політичній боротьбі
6. Що з наведеного нижче вважається головним принципом роботи
професійного журналіста?
А виховування патріотичних громадян своєї країни
Б формування суспільної думки, корисної для загального блага
В забезпечення читачів інформацією, що відповідає їхнім смакам
та очікуванням
Г надання читачам цінної, повної, достовірної інформації
7. Як у середовищі журналістів називають приховану рекламу?
А «джинса»
Б фейк
В медіа
Г маніпуляція
8. Якщо в медіатексті активно використовують емоційно забарвлені
слова, оцінні судження, заклики до конкретних дій, він є
А професійним
Б неупередженим
В маніпулятивним
Г інформативним
9. Наявність чого з переліченого в медіатексті рекомендують вважати
ознакою його достовірності?
А даних соціологічних досліджень
Б двох або більше джерел інформації
В коментарів експертів
Г цитат з офіційних документів
10. Доступність із найвіддаленіших куточків планети до єдиного інформаційного простору найповніше забезпечує
А реклама
Б преса
В телебачення
Г Інтерне
Виконані завдання присилаємо мені
на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
до
05.05.2020. Чітко вказуємо за яке число завдання.
29.04.2020
Класи: 9 Б
Історія України
Розділ 6. Україна початку ХХ століття
перед викликами модернізації.
Тема: Події російської революції
1905-1907 рр. в Україні.
Завдання:
1. Переглянути відеоматеріал за цими
посиланнями:
2. Ознайомитися з матеріалом підручника: § 25, відповісти на
питання в кінці параграфів, вивчити
дати, поняття .
3.
Письмово: скласти 10 тестів до теми.
Виконані завдання присилаємо мені
на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
до 04.05.2020. Чітко вказуємо за яке число завдання.
29.04.2020
Класи: 8 А,Б
Історія України
Розділ 5. Українські землі в 20-90-х
роках 18 століття.
Тема: Імперський наступ на автономію
Гетьманщини.
Нова Січ. Кирило Розумовський.
Завдання:
1. Переглянути відеоматеріал за цими
посиланнями:
1) Імперський наступ на автономію
Гетьманщини
2) Україна за часів гетьмана Кирила
Розумовського
2. Ознайомитися з матеріалом підручника: § 29, 30, п.1-2
Відповісти на питання в кінці параграфів, вивчити
дати, поняття .
3.
Письмово: скласти 10 тестів до теми.
Виконані завдання присилаємо мені
на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
до
30.04.2020. Чітко вказуємо за яке число завдання..
Комментариев нет:
Отправить комментарий