Шановні учні!
Щоб знайти матеріали уроку вашого класу, прокрутіть сторінку блогу.
02. 04. 2021
Клас: 7 А, Б
Історія України
Мета: систематизувати,
узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння
знань, перевірити вміння систематизувати матеріал, складати розповідь,
застосовувати набуті знання.
Доброго дня, шановні діти. Сьогодні ми з вами підсумовуємо набутті знання з
теми: Королівство Руське (Галицько-Волинська держава).
Контрольна робота з теми: «Королівство Руське (Галицько-Волинська держава)»
1. Який князь
1199 р. об’єднав Галицьке та Волинське князівства в єдину державу?
а)
Василько Романович;
б)
Данило Романович;
в)
Роман Мстиславович;
г)
Андрій Боголюбський.
2. Данило й Василько успадкували від батька
Галицько-Волинську державу у:
а) 1199
році;
б) 1205 році;
в) 1238
році;
г) 1240
році;
3. Коли
відбулася битва на річці Калка?
а)
1205 р.;
б)
1215 р.;
в)
1223 р.;
г)
1238 р.
4. Як звали
воєводу Данила Галицького, що керував обороною Києва від монголо-татар?
а)
Мстислав;
б)
Володимир;
в)
Святослав;
г)
Дмитрій.
5. Монгольського
хана, який здійснив спустошення руських князівств, звали …
а)
Чингісхан;
б)
Батий;
в)
Куремса;
г)
Бурундай.
6. Останнім правителем Галицько-Волинської
держави був …
а)
Юрій І Львович;
б)
Юрій ІІ Болеслав;
в)
Лев І Данилович;
г)
Володимир Василькович.
7. Столицею Галицько-Волинської держави за
Данила Галицького стало місто …
а)
Галич;
б)
Володимир;
в)
Львів;
г)
Холм.
8. Коронував Данила Галицького Папа Римський …
а)
Інокентій III;
б)
Григорій IX;
в)
Інокентій IV;
г)
Климент IV.
9. Прочитайте уривок та
дайте відповіді на запитання.
«Був одним із найвідоміших
князів, що відзначилися своїми здібностями в політиці, воєнній справі,
управлінні державою. В умовах ворожого оточення, не маючи достатньої опори, він
зміг приборкати боярську опозицію, відновити єдність і відстояти незалежність
держави, що дісталася йому в спадок, а також протистояти такому могутньому
ворогу, як монголи. Літописець дав влучну характеристику діяльності цього
князя: «[Був] князем добрим, хоробрим і мудрим, який спорудив городи многі, і
церкви поставив… і братолюбством він світився був із братом своїм Васильком».
1) Про якого князя розповідається в наведеному
уривку?
2) Проти яких ворогів боровся цей князь?
3) Чим найбільше вам запам’ятався цей
князь?
10. Визначте
риси історичного значення Галицько-Волинської держави (три відповіді):
А) збереження руської (української)
державності
Б) послаблення зовнішнього тиску кочових
племен
В) розвиток культури українського народу
Г) запровадження християнства на Русі
Д) посилення централізованої князівської
влади
Е) формування імперії слов’янських народів
Є) захистила народи Європи від нашестя
монголо-татар
Відправляйте роботи на Вайбер (095 52 15 409) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
02. 04. 2021
Клас: 8 – А
Історія України
Тема уроку: Ліквідація
козацтва на Правобережній Україні
Завдання
1)
Перегляньте
відеоматеріал за цим посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=n8GZKrYXEfs
Завдання
з відео не виконуєте!
02. 04. 2021
Клас: 9 – А
Історія України
Розділ 5.
Українськв землі у складі Австро-Угорщини в другій половині ХІХ ст.
Тема уроку:
Особливості соціально-економічного розвитку західноукраїнських регіонів.
Завдання
1)
Перегляньте
відеоматеріал за цим посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=3K9NPuSg7co
2) Опрацюйте підручник § 19-20.
02. 04. 2021
Клас: 10 – А
Історія України
Тема уроку: Українські
землі у складі Чехословаччини.
Завдання
1)
Перегляньте
відеоматеріали за цими посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=nu_MeaX1O7k&t=14s
https://www.youtube.com/watch?v=zUNmrbNzTM4
2) Опрацюйте підручник § 29, п.1-3;
3) Складіть 12 тестів до теми.
Відправляйте роботи на Вайбер (095 52 15 409) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
02. 04. 2021
Клас: 10 – Б
Історія України
Тема уроку: Українські
землі у складі Румунії.
Завдання
1)
Перегляньте
відеоматеріал за цим посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=lCsR9w_PtL0
2) Опрацюйте підручник § 28, п.4
Комментариев нет:
Отправить комментарий