06. 04. 2021
Шановні
учні!
Щоб знайти матеріали уроку вашого класу, прокрутіть
сторінку блогу.
06. 04. 2021
Клас: 5 – А
Історія України
Контрольна робота з теми «Історія України в пам’ятках»
Тести
1. Коли відбулося хрещення
Русі?
А) 882 р.
Б) 988 р.
В) 1051 р.
2. Коли князь Данило Галицький
був коронований як король усієї Русі?
А) 1238 р.
Б) 1253 р.
В) 1264 р.
3.
Перша Запорозька Січ була заснована:
А) Д. Вишневецьким;Б) Б.Хмельницьким; В) П.
Сагайдачним.
4. Хто очолив Національно - визвольну
війну проти поляків у середині XVII ст.:
А) Б. Хмельницький; Б) П.Орлик; В) К. Розумовський.
5. Як називалася Українська
козацька держава?
А) Гетьманщина
Б) Річ Посполита
В) королівство Руське
6
.
Українську
Центральну Раду очолив:
А) Павло Скоропадський; Б) Симон Петлюра; В) Михайло
Грушевський.
7. Коли почалася Друга світова
війна?
А) 1 серпня 1914 р.
Б) 1 вересня 1939 р.
В) 22 червня 1941 р.
8. Що таке геноцид?
А) переслідування і масове знищення євреїв
нацистами в часи ІІ світової війни.
Б) цілеспрямовані дії з метою знищення
окремих груп населення або цілих
народів за національними, расовими або
релігійними мотивами.
В) штучно створений голод з метою
винищення населення.
9.
День незалежності в Україні відзначають:
А) 24 серпня
; Б) 20 лютого; В) 21
листопада; Г) 28 червня.
10.День Конституції в Україні відзначають:
А) 24 серпня
;
Б ) 20 лютого;
В) 21
листопода;
Г) 28 червня.
10. Що відбулося у
ці роки?
·
1932
– 1933 рр.
·
листопад
2013р. – лютий 2014р.
·
1648
– 1657 рр
·
1917
– 1921 рр.
Відправляйте роботи на Вайбер (095 52 15 409) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
06.04.2021
Клас: 11- А
Історія України
Тема уроку: Зовнішня
політикаУкраїни
Мета: розкрити основні принципи зовнішньої політики
України; схарактеризувати відносини України із сусідніми державами і провідними
країнами світу; показати участь України в діяльності міжнародних організацій.
Завдання:
1)
Перегляньте
відеоматеріал за цим посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=HKvn-hilbew
2) Опрацюйте лекційний матеріал та матеріал підручника
§ 26;
Після проголошення Акта про державну
незалежність Україна вперше стала рівноправним суб’єктом у міжнародних
відносинах.
5 грудня 1991 р. після Всеукраїнського референдуму Верховна
Рада звернулася із Заявою до парламентів і народів світу, у якій
наголошувалося, що Україна, відповідно до принципів ООН, спрямовуватиме
свою зовнішню політику на зміцнення миру і безпеки у світі, дотримуючись
принципів міжнародного права.
Надзвичайно важливим питанням було визнання
України державами світу. Першими 2 грудня 1991 р. незалежність України визнали Польща і Канада, 3 грудня — Угорщина, 4 грудня — Литва і
Латвія, 5 грудня — Аргентина, Болгарія, Болівія, Росія, Хорватія. До кінця
місяця — Німеччина, США, Японія, Франція, Італія, Іспанія, Китай, Швеція,
Норвегія, Фінляндія, країни Латинської Америки — загалом 57 держав.
До кінця першого року незалежність України
визнали 132 країни, а на сьогодні — всі члени ООН .
Однією з перших міждержавних угод незалежної
України став підписаний у Києві 6 грудня 1991 р. «Договір про основи добросусідства і співробітництва між
Україною та Угорською Республікою». Нині Україна підтримує активні дипломатичні відносини з 70 країнами
світу, має своїх постійних представників у таких міжнародних організаціях, як
ООН, ЮНЕСКО, МАГATE. Україна є членом ОБСЕ, Ради Європи, СОТ, тісно співпрацює
з міжнародними фінансовими організаціями.
Зовнішньополітичний курс незалежної України
визначається такими документами:
1. Декларацією про державний суверенітет.
2. Актом проголошення незалежності
3. Рішенням ВРУ від 2 вересня 1993 р. «Основні
напрями зовнішньої політики України»
4. Конституцією України.
Основні принципи зовнішньої політики незалежної
України.
1. Зовнішня політика України має відкритий
характер.
2. Їй притаманні: принциповість,
послідовність, активізація, ефективність, виваженість, прагматизм,
збалансованість, взаєморозуміння і співпраця, взаємовигода, вівноправність,
відмова від участі у військових блоках.
3. Мирна взаємовигідна співпраця з усіма
членами міжнародного співтовариства згідно з принципами і нормами міжнародного
права.
4. Уникнення залежності від окремих держав чи
груп держав.
5. Відсутність територіальних претензій до
інших держав і невизнання їх до себе.
Завдання зовнішньої політики України:
1. Утверджувати та розвивати Україну як
незалежну демократичну державу.
2. Забезпечувати стабільність її міжнародного
становища.
3. Берегти територіальну цілісність держави й
недоторканість її кордонів.
4. Уключити національне господарство у світову
економічну систему для його повноцінного розвитку та підвищення добробуту народу.
5. Захищати права та інтереси громадян України
за кордоном.
6. Поширювати у світі образ України як надійного
партнера.
Основні напрями зовнішньої політики України:
- розвиток двосторонніх відносин;
- участь у Європейському Союзі та Нато;
- активна участь в роботі ООН, інших
міжнародних організацій;
- участь у загальноєвропейському процесі.
14 січня 1994 р. Україна підписала тристоронню
угоду (Україна, США і Росія) про передачу ядерної зброї під контроль
російського командування, відповідно до якої:
- Україні
надаються гарантії національної безпеки одразу після її приєднання до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї;
- США,
Російська Федерація та Велика Британія беруть на себе зобов*язання поважати незалежність і
суверенітет та існування кордонів України, утримуватися від політичного та
економічного тиску на неї і не використовувати проти України будь – яку зброю;
- Україні
надаватиметься швидка технічна та фінансова допомога в ході демонтажу ядерної
зброї;
- Україні
надаватиметься справедлива та своєчасне компенсація за високозбагачений уран.
5 грудня 1994 р. на міжнародному саміті в Будапешті президенти США, Росії та прем*єр –
міністр Великої Британії підписали документ – Меморандум про гарантії безпеки України
(Будапештський меморандум)
Пошук зовнішньополітичних орієнтирів наприкінці
ХХ – на початку ХХІ ст.
Прагнення
як Сходу , так і Заходу впливати на політичний. Економічний та
зовнішньополітичний розвиток. Росія – основне джерело енергоносіїв і важливий
ринок збуту українських товарів. Привабливою для України є інтеграція в
Європейський Союз і НАТО. Вступ до ЄС дав би можливість використовувати
переваги міжнародного поділу праці, піднятися на рівень економічного,
соціального й демократичного розвитку передових європейських країн. Вступ до
НАТО гарантував би високий рівень безпеки й недоторканності кордонів. Однак
відсталість української економічної, соціальної та багатьох інших сфер не дає
можливості швидко вступити до західних структур.
За
таких обставин значна частина політиків уважають за доцільне дотримуватися
балансування між Заходом і Росією з метою використання переваг співробітництва
на кожному з напрямів.
06.04.2021
Клас: 11- А
Історія України
Тема уроку: «Помаранчева революція»
1)
Перегляньте
відеоматеріал за цим посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Y4G6HTtLb3ghttps://www.youtube.com/watch?v=Y4G6HTtLb3g
2) Опрацюйте підручник § 27;
3)
Складіть
10 тестів до теми.
Відправляйте роботи на Вайбер (095 52 15 409) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
06.04.2021
Клас: 10- А, Б
Історія України
Контрольна робота з теми: «Західноукраїнські землі в в міжвоєнний період»
Тести
1. Як
називалася політика польського уряду, що була спрямована на якомога швидшу
асиміляцію українців?
А) кооперація
Б) колонізація
В) полонізація
Г) окупація
2. Добровільне
об’єднання власників з метою спільного ведення господарства називають:
А) оренда
Б) кооперація
В) монополізація
Г) колективізація
3. Як називали
польських колоністів на західноукраїнських землях:
А) розсадники
Б) зрадники
В) садники
Г) відступники
4. Татарбунарське
повстання відбулося у:
А) жовтні 1923 р.
Б) січні 1924 р
В) вересні 1924 р
Г) травні 1925 р.
5. Західноукраїнські землі наприкінці 1920-х років
перебували під владою:
А) Польщі, Румунії, Болгарії
Б) Угорщини, Чехословаччини,
Болгарії
В) Чехословаччини, Румунії, Польщі
Г) СРСР, Білоруської СРР, Румунії
6. За рішенням Центральної руської ради 1919 р. Закарпаття
увійшло до
складу:
А) Румунії
Б) Польщі
В) Чехословаччини
Г) Угорщини
7.Хто був автором теорії
«інтегрального націоналізму»:
А) Є. Коновалець
Б) М. Грушевський
В) Д. Донцов
Г) М. Міхновський
8. Головою
автономного уряду з 27 жовтня 1938 р. Підкарпатської Русі
став:
А) Є. Бачинський
Б) А. Волошин
В) А. Бескед
Г) А. Бродій
9. Політичний
статус Західної України в 1920–1930-ті рр. характеризувався:
А) відсутністю самоврядування й дискримінацією українського населення
Б) онтролем з боку влади за всіма сферами життя
В) наданням широкої прав і
автономії
Г) залученням українців до управління державою на всіх гілках влади
10. Наслідком антирумунського Татарбунарського
повстання вважають:
А) підвищення політичної активності
українців та відновлення культурно-просвітницьких організацій
Б) лібералізацію цін та підвищення
заробітної плати
В) заборону всіх політичних партій
та об’єднань
Г) посилення адміністративного тиску
на всі сфери життя
11. Політика
«румунізації» мала на меті:
А) заборону всіх політичних партій
Б) встановлення військової
диктатури
В) заборону української мови,
зміну імен, прізвищ, назв міст і сіл на румунську ліквідацію православних
єпархій
12. Головою
Українського національно-демократичного об’єднання був:
А) С. Баран
Б) В. Залозецький
В) Л. Бачинський
Г) Д. Левицький
13. Співвіднесіть дати з подіями.
1) Жовтень 1920
р. а) здобуття незалежності Карпатської України;
2) жовтень 1924 р.
б) виникнення Української військової організації;
3) лютий 1929 р.
в) створення Автономної
Молдавської СРР;
4) березень 1939
р. г) створення Організації українських
націоналістів;
д)
убивство в Роттердамі керівника ОУН
Є.Коновальця.
14. Співвіднесіть поняття з їх визначеннями.
1) Еміграція
2) Денаціоналізація
3) Дискримінація
4) Пацифікація
а) повернення націоналізованого
державою майна колишнім власникам;
б) виїзд за межі країни, зумовлений
економічними,політичними або особливими причинами;
в) штучне обмеження або позбавлення
прав чи переваг;
г) поділ землі на дрібні ділянки;
д) урядова політика, спрямована на
утихомирення, запроваджений насильницькими методами національних меншин
Відправляйте роботи на Вайбер (095 52 15 409) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
06. 04. 2021
Клас: 10- А, Б
Громадянська освіта
Тема уроку: Медіа і
демократія. Права і відповідальність медіа: де баланс?
Мета: допомогти учням визначити основні види та функції ЗМІ,
розкрити роль мас – медіа у сучасному житті ; формування свідомого вибору
інформації, аналізувати її та робити висновки; формувати суспільну, громадську
і політичну позицію; брати активну участь у формуванні демократичного
суспільства.
Завдання:
1)
Перегляньте
вдеоматеріали за цими посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=VbS0DcOrDr4&t=27s
https://www.youtube.com/watch?v=N5IoBjm2P88
2) Опрацювати матеріал в підручнику Тема 5. 3. та 5.4.
3. Письмово :
Тести.
1. Що таке
«громадська думка»?
А–будь-які відомості, створені людиною для
передачі в часі та/чи просторі;
Б–колективне ставлення певної спільноти до
деякої суспільної проблеми та шляхів її розв’язання;
В–набір ідей і принципів, що стосується
свободи;
Г–право людини вільно висловлювати свої думки.
2. У якому
твердженні не йде мова про цензуру?
А–вимога автора повідомлення узгодити з ним
текст перед його поширенням;
Б–необхідність попереднього узгодження змісту
медійного повідомлення із посадовими особами органів місцевого самоврядування;
В– обмеження доступу до мережі інтернет;
Г– перешкоджання посадових осіб розповсюдженню
інформації;.
3. Що таке
«колективне ставлення певної спільноти або нації в цілому до певної суспільної
проблеми та шляхів її розв’язання»?
А–баланс думок;
Б–громадська думка;
В–демократія;
Г–свобода слова.
4. Яке поняття
позначає вид цензури?
А–лід;
Б–таблоїд;
В–темник;
Г–фейк.
5. Як
висловитися коротко: «упередження, яке полягає у тому, що індивід приймає за
реальність невідомі сили, здатні провіщати події і навіть впливати на них»?
А–забобон;
Б–стереотип;
В–судження;
Г–факт.
6. Як називають
право вільно висловлювати свої думки?
А–свобода віросповідання;
Б–свобода слова;
В–свобода совісті;
Г–свобода творчості.
7. Установіть відповідність між терміном та
його визначенням:
1 –
верифікація |
А –
вказівка від влади щодо конкретних тем для висвітлення або замовчування їх у
медіа |
2 –
«джинса» |
Б –
контроль влади за змістом і поширенням інформації |
3 –
темник |
В –
перевірка будь-якої інформації |
4 –
цензура |
Г –
привертання уваги до соціально значущих проблем |
Д –
проплачений матеріал,який йде під виглядом звичайного журналістського
продукту |
Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер
(фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий