среда, 14 апреля 2021 г.

 

15. 04. 2021

 

Шановні учні!

Щоб знайти матеріали уроку вашого класу, прокрутіть сторінку блогу.

15. 04. 2021

Класи: 5  - Б

Історія України

Тема: Літописці української історії

Мета: розповісти про найдавніші руські та козацькі  літописи   ; ознайомитися із творчістю видатних  руських і козацьких літописців ; пояснити зміст термінів і понять :  «літопис»,  «козацький літопис».

Сьогодні на уроці ми дізнаємося про історичні праці в яких описується історія нашої держави в період Київської Русі та Гетьманщини. Також познайомимося  із творчістю Нестора Літописця та Самійла Величка.  Побачимо, який великий внесок зробили вони в справу вивчення історії України . Завдяки їхній праці ми можемо мандрувати сторінками історії, робити висновки і пишатися нашим минулим.

 

Завдання:

1. Переглянути відеоурок  за цим посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=2nFL3nqQYz4&t=151s

 Додаткові відеоматеріали:

https://www.youtube.com/watch?v=kp9l2ce4Ih4

https://www.youtube.com/watch?v=ao0x-U_IwFc

 

15. 04. 2021

Класи: 6 - А

Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)

Тема: Кризові явища в Римській імперії

 

Завдання:

1.    Переглянути відео урок за цим посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=7YJVL01hMGk

 2. Ознайомитися з матеріалом підручника: §53,

              вивчити  поняття. 

15. 04. 2021

 

Класи: 8 - Б

Всесвітня історія

Тема уроку: Освічений абсолютизм

Мета: пояснити поняття «освічений абсолютизм»; охарактеризувати освічений абсолютизм, як політику спрямовану на знищення чи реформування найбільш застарілих феодальних порядків; розглянути особливості правління освічених монархів Австрійської,  Прусської та Російської імперій.

Завдання:

1. Переглянути відеоматеріал за цим посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=xqXR5KmTuoQ

2. Опрацювати довідковий матеріал та матеріал підручника § 23

3. Письмово:

1) Із поданого переліку тверджень виберіть ті,які стосуються правління Марії-Терезії,Йосифа ІІ, Фрідріха ІІ ,Катерини ІІ.

Марії-Терезії

Йосифа ІІ

Фрідріха ІІ

Катерини ІІ

1.Це монарх сподівався, що допоможе різним народам його держави перетворитися на єдину націю,за що отримав прозвання «мрійник на троні».

2.Велика увага приділялася війську,за що цього монарха прозвали «фельдфебель на троні».

3.Вперше в історії країни проведено перепис населення і земельних володінь.

4.Знищено єврейське гетто.

5.Налагоджене професійне навчання ремесел,торгівлі,державної служби.

6.Було підписано «Жалувані грамоти дворянству і містам».

7.Скасування панщини до трьох днів на тиждень.

8.За часів правління цього монарха було створено Учительську семінарію,відкрито народні училища.

 Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  

 

Довідковий матеріал

«Освічений абсолютизм. Реформи Марії-Терезії. Йосип ІІ. Фрідріх ІІ. Катерина ІІ.

Освічений абсолютизм- політика в деяких монархічних державах. Її змістом було знищення або перетворення «згори» найбільш застарілих феодальних порядків. Монархи, які здійснювали цю політику ,зображували своє правління як союз королів та філософів.

Риси освіченого абсолютизму

 

ü  Віротерпимість.

ü  Поширення освіти, науки, мистецтва.

ü  Меркантилізм(економічна політика ,що полягала в активному втручанні державної влади в господарське життя країни)

ü  Ліквідація феодальних наслідків.

ü  Секуляризація церковних земель.

Реформи:

Марія –Терезія(1740-1780)

Йосиф ІІ (1780-1790)

·         Створення нових, нестанових органів влади.

·         У руки держави перейшло стягування податків.

·         Податкові пільги дворян і духовенства було скасовано.

·         Вперше в історії країни було проведено перепис населення і земельних володінь.

·         Панщину скорочено до трьох днів на тиждень.

·         Сформоване нове військо.

·         Виникла система освіти-від сільських шкіл до університетів.

·         Встановив рівність підданих перед законом, незалежно від їхньої станової приналежності.

·         Оголошено віротерпимість(припинилося переслідування протестантів і зневажання православної церкви).

·         Запровадив обов’язкову безкоштовну початкову освіту для народу.

·         Звільнив селян від особистої залежності, проте зберіг їх повинності.

 

Фрідріх ІІ

(1740-1786)

v   Обмежив панщину   і не дозволяв дворянам зганяти селян із землі.ВПруссіїбуло введено свободу друку та віросповідання.

v   Сприяв створенню нових мануфактур і банків,прокладанню нових доріг,забудові міст. Чисельність прусської армії зросла до 150 тис. чоловік.Король отримав прозвання «фельдфебель на троні».

v   Запровадив загальну початкову освіту  і налагодив професійне навчання ремесел,торгівлі,державної служби та ведення сільського господарства.

Політика Катерини ІІ

Ø   Секуляризація церковного майна.

Ø   Віротерпимість.

Ø   Збільшення кількості губерній до 50,на чолі їх стояли губернатори ,підпорядковані безпосередньо монархині.

Ø   Створено окремі судові заклади для дворян,городян і вільних селян (але кріпаки залишалися під судовою владою власника-поміщика).

Ø   Підписано «Жалувані грамоти дворянству і містам».

Ø   В Петербурзі створено Учительську семінарію.

Ø   Відкриття народних училищ.

 

15. 04. 2021

Класи: 9 - Б

Історія України

Розділ 6. Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації.

Тема: Особливості соціально-екномічного розвитку. Індустріальна модернізація. Суспільно-політичне життя в Наддніпрянській Україні.

   

Завдання:

1. Переглянути відеоматеріал за цими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=gVGsdBszL7w

https://www.youtube.com/watch?v=Ng3nr85YM1k ( до 9 хвилини)

               2. Ознайомитися з матеріалом підручника: § 23, 24, 
                   відповісти на питання в кінці параграфів, вивчити дати, поняття записати в зошит.

15. 04. 2021

Клас: 9 – А, Б

Правознавство

 

Тема: Злочини. Кримінальний проступок.

Мета: ознайомитися  з поняттям злочин,  проступок,  їх складом,  ознаками  та видами

 Завдання:

1. Опрацювати лекційний матеріал та матеріал підручника §21, п. 2

2. Письмово:

Порівняйте поняття, визначивши в них спільне та відмінне.

Поняття

Спільне

Відмінне

Адміністративне правопорушення

 

Злочин

 

Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  

 

 

Лекційний матеріал

 

 1.    Поняття злочину, його ознаки та класифікація.

 

      2.    Поняття проступку, його класифікація.                                 

          3.Різниця між злочином і проступком 

Найбільш небезпечні правопорушення, що посягають на найважливіші суспільні блага і цінності, є злочинами. Латинське слово «crimen», що у перекладі й означає «злочин», дало назву відповідній галузі – кримінальному праву. Основним його джерелом є Кримінальний кодекс України, положення якого визначають, які діяння є злочинами та які покарання можуть бути.

Згідно з чинного КК, кримінальні правопорушення бувають двох видів: злочини та проступки. Злочин - суспільно небезпечне протиправне винне каране діяння, за яке передбачена кримінальна відповідальність.

Злочин – суспільно небезпечне винне діяння (дія або бездіяльність), передбачене Кримінальним кодексом України.

Якщо суд визнає когось винуватим - заходи державного примусу у формі покарання. Однак кримінальний закон ґрунтується на твердженні, що людина є невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню доти, доки її вину не встановить і не доведе суд.

Ознаки злочину – елементи, які визначають, що протиправне діяння є злочинним

 

 

Склад злочину – це сукупність установлених законом об’єктивних і суб’єктивних ознак, притаманних даному, конкретному злочину.



 

 

Згідно ст. 11 КК, поняття злочину включає такі основні ознаки: протиправність, суспільна небезпечність діяння, винність, діяння, вчинення діяння суб'єктом злочину.

 

Розрізняють різні види злочинів.

■  умисними й вчиненими з необережності,

■  невеликої, середньої тяжкості, тяжкі та особливо тяжкі, Ст. 12 КК України

■  закінченими і незакінченими.



2. Проступок – протиправна, винна дія чи бездіяльність, яка посягає на громадський порядок, власність, права і свободи громадян, на встановлений порядок управління і за яку законом передбачено юридичну  відповідальність.

 

3Відмінність злочинувід проступку:

·        ступіньсуспільноїнебезпеки(найсерйознішедіяння);

·        покарання;

·        склад;

·        терміни притягнення до відповідальності;

·        особа, яка притягається до відповідальності.

Спільне між злочином і проступком:

·        небезпечність діяння;

·        провина;

·        юридична відповідальність

 

 15. 04. 2021

Клас: 10-А

Всесвітня історія

Розділ 5. Держави Азії та Латинської Америки

Тема уроку: Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та Ірану. Оснорвні аспекти Близькосхідної проблеми.

Завдання:

1. Ознайомитися з матеріалом в підручнику §22;

вивчити поняття та дати.

2. Переглянути відеоматеріали за цими посиланнями:

 

https://www.youtube.com/watch?v=0oIvc4eyp5c

https://www.youtube.com/watch?v=mywXSxxMH0w&t=89s

3.Виконати тести:

1. У 1927 році прем'єр-міністр Танака подав імператору Японії меморандум, в якому зазначалося: «Для того, щоб завоювати світ, ми маємо спочатку завоювати…»

 

А) Індію 

Б)  Росію

В) Китай 

Г) Корею

 

2. На чолі національно-визвольного руху в Індії був:

 

  А)  Індійський національний корпус

  Б)  Індійський національний конгрес

  В)  Індійський національний парламент

  Г)  Індійський національний рух

 

3.В якому році Туреччина проголосила себе республікою?

 

А) 1920

Б) 1923 

В) 1925 

Г) 1930

 

4. В чому суть Палестинської проблеми 

А) Протистояння англійців та арабів в Палестині

Б)  Обмеження Британією прав арабів в Палестині 

В) Протистояння євреїв та арабів щодо проживання на території Палестини 

 Г) Протистояння Франції та Британії за володіння Палестиною

 

5.Коли в Ірані було здійснено державний переворот і до влади прийшов Реза-шах Пехлеві?

 

А) 1922 р.

Б) 1923 р.

В) 1924 р.

Г) 1925 р.

 

6. Хто очолив Комуністичну партію Китаю?

 

А) Чан Кайші;

Б)  генерал Танака;

В) Мао Цзедун;

Г) Сунь Ятсен.

 

7.Хто був засновником партії Гоміндан в Китаї?

 

А) Чан Кайші 

Б) Танака

В)  Сунь Ятсен

 Г) Мао Цзедун

 

8.Сіонізм — це…

 

А) політичний рух за повернення вірмен до Вірменії;

Б)  політичний рух за повернення євреїв до Палестини; 

В) політичний рух за повернення арабів до Палестини;

 Г) немає правильної відповіді.

 

9.Під чиїм контролем опинився Іран після Першої світової війни?

 

А) Англія

Б) Франція

 В) США

Г)  Росія

 

10.Чиєю колонією була Індія?

 

А) Великої Британії

Б) Франції

 В) США

Г)  Італії

Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото)(0955215409) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий