13. 04. 2021
Шановні
учні!
Щоб знайти матеріали уроку вашого класу, прокрутіть
сторінку блогу.
13. 04. 2021
Клас: 5 - А
Тема уроку:
Головні цілі пізнання минулого. Фах історика. Що таке історичний факт,
історична особа, історичне дослідження.
Мета: розширити і поглибити знання про
головні цілі вивчення історії; сформувати уявлення про фах історика; з’ясувати
зміст понять «історичний факт», «історична особа», «історичне дослідження».
Завдання:
1. Перегляньте відеоматеріал за цими
посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=En8oRly87k0
ЗАВДАННЯ З ВІДЕОУРОКУ НЕ ВИКОНУЄМО!
3. В зошитах письмово дати відповідь на питання:
Як ви думаєте:
чи одне й те саме означають ці словосполучення «цікавитися історією» та
«досліджувати історію». Що означає кожне з них?
4.Письмово в зошиті виконати хронологічні задачі.
Задачі:
1) М. Грушевський народився в 1866
р. Скільки років минуло від року його народження до сьогодення?
2) Нестор Літописець закінчив
написання літопису «Повісті минулих літ» у 1110 р. Писав він її 20 років. У
якому році Нестор почав писати свій літопис?
3) Володимир Великий почав правити
Руссю-Україною в 980 р., помер в 1015р. Скільки років він
князював?
Перевести дати в століття:
1187 р.-
988 р.-
1596 р.-
1914 р.-
2000 р.-
2001 р.-
18 р. –
775 р.-
1657 р. –
1861 р. -
Виконані завдання
присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресуdenisenkooksana2017@gmail.com
13. 04. 2021
Клас: 10-А
Всесвітня історія
Розділ 5. Держави
Азії та Латинської Америки
Тема уроку:
Японія.
Завдання:
1. Ознайомитися
з матеріалом в підручнику §21;
вивчити поняття
та дати.
2. Переглянути
матеріали за цими посиланнями:
1)
Модернізаційні процеси в Японії в першій половині ХХ ст..
https://www.youtube.com/watch?v=cis-xdVIxZo
13. 04. 2021
Клас: 10-Б
Всесвітня історія
Розділ 5.
Держави Азії та Латинської Америки
Тема уроку:
Країни Передньої Азії. Розпад Османської імперії. Модернізація Туреччини та
Ірану. Оснорвні аспекти Близькосхідної проблеми.
Завдання:
1. Ознайомитися
з матеріалом в підручнику §22;
вивчити поняття
та дати.
2. Переглянути відеоматеріали
за цими посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=0oIvc4eyp5c
https://www.youtube.com/watch?v=mywXSxxMH0w&t=89s
3.Виконати тести:
1. У 1927 році
прем'єр-міністр Танака подав імператору Японії меморандум, в якому зазначалося: «Для того, щоб завоювати світ, ми маємо спочатку
завоювати…»
А) Індію
Б) Росію
В) Китай
Г) Корею
2. На чолі національно-визвольного руху в Індії був:
А) Індійський національний корпус
Б) Індійський національний конгрес
В) Індійський
національний парламент
Г) Індійський
національний рух
3.В якому році Туреччина проголосила себе республікою?
А) 1920
Б) 1923
В) 1925
Г) 1930
4. В чому суть Палестинської проблеми
А) Протистояння англійців та арабів
в Палестині
Б) Обмеження Британією прав
арабів в Палестині
В) Протистояння євреїв та
арабів щодо проживання на території Палестини
Г) Протистояння Франції
та Британії за володіння Палестиною
5.Коли в Ірані було здійснено державний
переворот і до влади прийшов Реза-шах Пехлеві?
А)
1922 р.
Б)
1923 р.
В)
1924 р.
Г)
1925 р.
6. Хто очолив Комуністичну партію Китаю?
А) Чан Кайші;
Б) генерал Танака;
В) Мао Цзедун;
Г) Сунь Ятсен.
7.Хто був засновником партії Гоміндан в Китаї?
А) Чан Кайші
Б) Танака
В) Сунь Ятсен
Г) Мао Цзедун
8.Сіонізм — це…
А) політичний рух за повернення
вірмен до Вірменії;
Б) політичний рух за
повернення євреїв до Палестини;
В) політичний рух за повернення
арабів до Палестини;
Г) немає правильної відповіді.
9.Під чиїм
контролем опинився Іран після Першої світової війни?
А) Англія
Б) Франція
В) США
Г) Росія
10.Чиєю колонією була Індія?
А) Великої Британії
Б) Франції
В) США
Г) Італії
Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото)(0955215409) або на
електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
13. 04. 2021
Клас: 10- А, Б
Громадянська
освіта
Тема уроків: Як медіа
маніпулюють аудиторіями.
Мета: ознайомитиз формами та метою недійних маніпуляцій.
Завдання:
1. Опрацювати лекційний матеріал , матеріал в підручнику
Тема 5.6.
2. Переглянте віде за цими посиланнями:
1) https://www.youtube.com/watch?v=Z2Fu89sbKLw&t=162s
2) Як розпізнати маніпуляції в медіа. Покрокова
інструкція
https://www.youtube.com/watch?v=d-H-PNKOqz4
3. Письмово :
Тести
1. Маніпуляція
- це...
а) використання
та апелювання до негативних емоцій аудиторії в медіа тексті.
б) оперативне
інформаційне повідомлення, яке містить суспільно важливу та актуальну
інформацію.
в) це такий
спосіб застосування влади, за якого здійснюється вплив на поведінку людей без
пояснення того, чого від них очікують. г) те, чого не існує насправді, обман,
фальсифікація. Навмисно зманіпульована новина.
2. Фейк - це
...
а) новини
з прихованою рекламою
б) вигадана
інформація
в) неповноцінне
повідомлення г) феєрична сенсація
3. Новина -
це...
а) оперативне
інформаційне повідомлення, яке містить суспільно важливу та актуальну
інформацію.
б)
закликальна пропаганда уряду.
в) підкуп
журналістів, проплачені матеріали або навмисне прихована реклама .
г) інформація ,
що містить цікаву для меншин відомість
4.
Виберіть приклади маніпуляцій в мас-медіа:
а) пряме
висловнення наказів.
б)
висмикування з контексту.
в)
надання неповної інформації .
г) брехливі
ствердження про стан економіки.
д)
маніпуляція з цифрами .
5. Які мають
бути новини?
а) Стрімкі в
вимові.
б) Стислі
і позитивні.
в) Чіткі
та без коментарів .
г) Інформаційні
та емоційні .
6. Які головні
питання новин?
а) Хто?
б) Кому?
в) Навіщо?
г) Коли?
д) Як до цього
ставитись?
е) Де?
є) Яке
відношення має до аудиторії?
ж) Що
сталось?
7. Чого не має
бути в новинах?
а) Суджень
б) Фактів
в) Актуальності
8. Які питання
допоможуть захиститись від маніпуляцій?
а) Наскільки
впевненим був кореспондент?
б) Наскільки
достовірним є джерело?
в)
Наскільки багато переглядів?
г) Чи є факти в
інформації?
9. Що
використовують мас-медіа для відволікання аудиторії від важливих новин?
а) Пропаганду
б) Джинсу
в) Цензуру
г) Фейки
10. Пропаганда
- це...
а) це будь-які
вислови, контекст чи візуальне зображення, що призводить до створення або ж
поглиблення вже існуючої ворожнечі.
б) форма
комунікації, спрямована на поширення відомостей для впливу на суспільну думку.
в) оперативне інформаційне повідомлення, яке містить суспільно важливу та
актуальну інформацію.
г)
сфальсифіціровані відомості про певну групу осіб ,що має погану репутацію.
11. Яка задача
пропаганди?
а)
Сфальсифікувати
б)
Передавати
в) Навязувати
12. Яку
інформацію несе пропаганда?
а) Правдиву і
точну
б) Часткову і
приховану
в) Неточну і
чітку
г) Вигадану і
неактуальну
Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото)(0955215409) або на
електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
13. 04. 2021
Клас: 11
А
Історія
України
Тема
уроку: Суспільно-політичне життя в 2005-2013 рр.
Завдання:
1. Опрацюйте матеріал підручник
: § 27, 28;
2. Переглянути відео за цими посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=tQNzTfta9bM
13. 04. 2021
Клас: 11 А
Історія України
Урок № 43
Тема.
Узагальнення з теми: « Становлення України як незалежної держави»
Мета: систематизувати, узагальнити та
закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань,
перевірити вміння систематизувати матеріал
Завдання:
1. Письмово:
Тести « Становлення України як незалежної держави»
1.Державна
незалежність України була законодавчо закріплена:
А) Декларацією
"Про державний суверенітет України" (липень 1990 р.);
Б) Актом
проголошення незалежності України (серпень 1991 р.);
В)
Конституцією України (червень 1996 р.)
Г)Законом «Про
державний кордон України».
2.Коли була прийнята
Конституція України?
А) 28
червня 1996 р.; Б) 28 липня 1996
р.; В) 25 серпня
1997р; Г)24 серпня 1996р.
3.Як
називається документ, витяг із якого наведено?
«Україна
є республікою. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ.
…Правовизначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно
народові і не може бути узурповано державою…».
А) Акт
проголошення незалежності України
Б )Декларація
про державний суверенітет України
В) Закон
України «Про громадянство України»
Г)Конституція України
4. Хто з діячів змагався за президентське крісло в 2004 р.?
А)Леонід
Кучма та Петро Симоненко
Б)Віктор Ющенко та Віктор Янукович
В)Юлія Тимошенко та Віктор Янукович
Г)Віктор Ющенко та Юлія Тимошенко
5. Яке питання виносилося на Всеукраїнський
референдум у квітні 2000 р.?
А) Прийняття Конституції України;
Б ) обмеження кількості
депутатів Верховної Ради та їхніх повноважень;
В) питання довіри чи не довіри
Верховній Раді України і Президенту;
Г) переобрання голови Верховної Ради
України.
6.Україна стала членом Ради Європи:
А) 1992
р.; Б) 1993
р.; В) 1995
р.; Г) 2001 р.
7. З якою
країною Україна мала зовнішньополітичний конфлікт через територіальні суперечки
щодо острова Зміїний?
А) Румунією Б)
Туреччиною В) Росією Г) Болгарією
8. «Помарачева
революція» відбулася в:
А)
серпні-листопаді
2004 Б)
січні-лютому 2005
В)
листопаді-грудні2004 Г)вересені-жовтні
2004
9. Якій події
дається оцінка в уривку джерела:
«Кравчук привіз нам з Біловезької Пущі, якщо
вдуматися, відпускну грамоту від Росії. Документ, підписаний ним… скасував, у
широкому історичному сенсі, все, що колись привязувало Україну до Росії. Ці
акти хоч і давно належали минулому, але зберігали для когось символічне
значення»?
А) утворенню
Співдружності Незалежних Держав
Б) підписанню
Будапештського меморандуму
В) вступу до
Організації Об’єднаних Націй
Г) укладенню
«Великого» українсько-російського договору
10. Як
називалася грошова одиниця України у 1992–1996 рр.?
А)
карбованець Б) гривня В) перевідний
карбованець Г)
купоно-карбованець
11. З якою
країною постачальником газу виникали в України періодичні «газові війни»?
А) Росією Б)
Азербайджаном В) Туркменістаном Г) Катаром
12. Для соціальної сфери та
демографічних процесів в перші роки незалежності України (1992 – 1994 рр.) було
характерним
А)Приборкання інфляції, вчасні виплати
зарплатні, пенсії та інших соціальних виплат.
Б)Прогресуюче зубожіння основної маси
населення, соціальна поляризація.
В)Подолання процесів депопуляції: кількість
померлих в Україні не перевищувала кількість новонароджених.
Г)Зростання купівельної спроможності
населення через запровадження в обіг національної валюти – гривні.
13. Про Леоніда Каденюка відомо, що він…
А)перший космонавт незалежної України
Б)чинний Президент Національної академії наук
України
В)перший ректор Національного університету
«Києво-Могилянська академія»
Г)номінант на здобуття Нобелівської премії
миру
14.Коли відбулися події, про які йдеться в уривку з виступу голови
Верховної Ради України В. Литвина?«Сьогодні
можна скільки завгодно говорити про політичний характер рішень Верховної Ради і
Верховного Суду України щодо визнання недійсними результатів другого туру
голосування і недовіру Центральній виборчій комісії. Але при цьому не слід
забувати, що саме вони відкрили єдиний за даних обставин – правовий і
легітимний – вихід, розрядили гранично напружену політичну атмосферу і стали
тим проблиском надії, що дав змогу відступити від безодні громадянського
конфлікту, зберегти державну незалежність і територіальну цілісність України…»
2001 р. Б)2004
р. В.)2010 р. Г)2011 р.
15. Коли припинив існування СРСР?
А) 8 грудня
1991 р. Росія, Україна, Білорусь заявили, що СРСР як держава
припиняє своє
існування;
Б) 8 грудня
1991 р. створено Співдружність Незалежних Держав;
В)
21 грудня
1991 р. в Алма-Аті до СНД приєдналися інші республіки
колишнього СРСР
(крім країн Балтії та Грузії);
Г)
24 серпня 1991 р. Верховна Рада
УРСР прийняла Акт проголошення
незалежності
України.
16. Як було вирішено питання ядерної зброї
України після приєднання до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї?
А) Ядерна зброя визначала міжнародний
статус незалежної України;
Б) Україна позбулася ядерної зброї в
обмін на міжнародні гарантії безпеки й територіальної цілісності;
В) Україна продала ядерну зброю третім
державам та отримала кошти для розвитку національної економіки;
Г) Україна створила додаткові атомні
електростанції.
17. У якому
році Верховна Рада затвердила синьо-жовтий прапор Державним прапором України?
А) січень
1990 р.; Б) січень 1991 р.; В) січень 1992 р Г) грудень 1993
18. Установіть хронологічну послідовність подій.
А) прийняття закону «Про Збройні сили
України»;
Б ) запровадження в обіг власної
грошової одиниці;
В) затвердження державної символіки
України;
Г) прийняття закону «Про громадянство».
19. Установіть хронологічну
послідовність подій.
А) Вступ України до
СНД Б
)Вступ України до Ради Європи
В ) Вступ України до
СОТ Г)
Вступ України до ООН
20. Назвіть ключові
орієнтири зовнішньої політики України протягом 1991 – 2005 рр.( 3 відповіді)
1) багатовекторність;
2) спонтанність і
стабільність;
3) збереження позаблокового
статусу;
4) зміцнення міжнародного миру й стабільності;
5) прагнення до інтеграції із Західною Європою;
6) набуття повноправного членства в ЄС;
7) приєднання до НАТО для досягнення зовнішньополітичної безпеки
21. Установіть відповідність між іменами лідерів
політичних сил та їхніми блоками чи партіями, що пройшли по загальнодержавному
багатомандатному округу під час виборів до Верховної Ради України в жовтні 2012
р.
А) Юлія
Тимошенко 1.
«Удар»
Б) Віталій
Кличко 2.
«Батьківщина»
В) Петро
Симоненко 3.
ВО «Свобода»
Г) Олег
Тягнибок 4.
КПУ
5.
СПУ
22. Установіть відповідність між поняттями та визначеннями.
1
«Самвидав» 2 Дефіцит
3
Стагнація
4 Інфляція
А) Перевищення видатків
над доходами, збиток; мала кількість чого-небудь порівняно з потребами
Б )Довготривала криза, що
охоплює всі сфери життя суспільства
В) Підпільна література,
що була створена дисидентами й таємно поширювалася в СРСР в обхід державної
цензури
Г )Застій в економіці
Д) Надмірне збільшення
маси паперових грошей, що перебувала в обігу, порівняно з реальною пропозицією
товарів і послуг
23. Установіть
відповідність між термінами і явищами життя суспільства:
1.
У 2002 р. за кордоном працювало 7,5 млн. українців
2. У 1992р. був
прийнятий закон «Про приватизацію державних підприємств»
3. У 2000 р.
0,2% населення отримувало щомісячний доход 20 тис. доларів, мінімальна зарплата
у державі складала 65 доларів
4. На 1 січня
2005 р. кількість населення в Україні порівняно з 2001 р. скоротилося на 1 млн.
272 тис.
а) депопуляція
б) соціальна диференціація
в) трудова еміграція
г) інфляція
д) роздержавлення економіки
24. Які політичні сили набрали найбільше голосів на парламентських виборах
26 березня 2006 р.?
1. Блок «Наша Україна»
2. Блок Наталії Вітренко «Народна опозиція»
3. «Блок Юлії Тимошенко»
4. Комуністична партія України
5. «Партія регіонів»
6.Соціалістична партія
7. «Удар»
Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну
адресу denisenkooksana2017@gmail.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий