четверг, 14 мая 2020 г.


15.05.2020

Клас: 6 А
                       Тема: Склавини і анти на теренах України. Походження українського народу.
Завдання:
1. Переглянути матеріал за цими посиланнями:
Давні слов'яни.Походження українського народу.

            2. Опрацювати    матеріал підручника: § 54, 55, 56 вив-
           
                чити поняття
                 3. Письмово виконати завдання, запропоноване у 
                     відео уроці.

Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 18.05.2020

15.05.2020


Класи: 7 А
Історія України
Розділ 5. Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство.
Тема : Суспільне і церковне життя на теринах України в 14-15 столяттях. Сільське господарство. Ремесла і торгівля.  Міста.
 Культура України в 14-15 ст.


Завдання:
1. Переглянути матеріал за цими посиланнями:

1) Соціальний склад українських земель в 14-15 ст.
                        https://www.youtube.com/watch?v=qxjxW-r84qM
2)  Економічний розвиток українських земель в 14-15 ст.

 
  3) Культура України 14-16 ст.

          2. Ознайомитися з матеріалом підручника: §24, 25, 26, 
                  вивчити дати, поняття. 
            3. Писмово: повідомлення про князя  Костянтина Острозького. 

Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 18.05.2020


15.05. 2020
Клас: 11 А
Всесвітня історія

Розділ 5. Міжнародні відносини.
Тема уроку: Період «розрядки» в міжнародній політиці. Гельсенська конференція 1975 р. Від біполярного до багатополярного світу.

Завдання:
1. Переглянути відеоурок  за цими посиланнями:
2. Опрацювати матеріал підручника § 20, вивчити дати, поняття.


Довідкова інформація
Передумови розрядки міжнародної напруженості
·            Досягнення на початку 1970-х рр. військово-стратегічного паритету (рівноваги) між СРСР і США.
·            Негативні наслідки виснажливої гонки озброєнь для економіки провідних держав.
·            Загострення соціальних проблем у США внаслідок війни у В’єтнамі.
·            Усвідомлення світовою громадськістю, керівниками провідних держав науково обґрунтованого висновку про катастрофічність для життя на Землі будь-якого ядерного конфлікту.
Хроніка розрядки
Дата
Подія
1970 р.
Договір між ФРН та СРСР про непорушність східного кордону ФРН, між ФРН та ПНР
1971 р.
Чотиристороння угода між СРСР, США, Францією та Великобританією про статус Західного Берліна
1972 р.
Договір про непорушність кордонів між ФРН та ЧССР.
Радянсько-американська угода про ПРО (протиракетну оборону).
Радянсько-американська угода ОСО–1 (обмеження стратегічних озброєнь). Початок нормалізації відносин між США та КНР. Договір про «Основи взаємовідносин між СРСР та США»
1973 р.
Договір про непорушність кордонів між ФРН та ЧССР.
Радянсько-американська угода про відвернення ядерної війни.
Угода про припинення війни та повернення миру у В’єтнамі, завершення виводу американських військ із країни
1974 р.
Договір про обмеження підземних випробувань ядерної зброї.
Підтвердження СРСР та США наміру підписати договір ОСО-2
1975 р.
Спільний політ радянських космонавтів та американських астронавтів за програмою «Союз-Аполлон»
Підписання 33-ма державами Європи, США та Канадою в Ґельсінкі Заключного Акту Наради з безпеки і співробітни­цтва в Європі (НБСЄ), що закріпив основні принципи взаємин між державами:
·            суверенна рівність, взаємна повага прав;
·            непорушність кордонів;
·            незастосування сили або погрози силою;
·            територіальна цілісність держав;
·            мирне врегулювання спірних питань;
·            невтручання у внутрішні справи;
·            дотримання прав і свобод людини;
·            рівноправність і право народів розпоряджатися своєю долею;
·            співробітництво між державами;
·            сумлінне виконання зобов’язань з міжнародного права.
Зустрічі держав-учасниць Загальноєвропейської Наради:
• Белград — 1977-1978 рр.;
• Мадрид — 1980-1983 рр.


 Підготовка до ЗНО з історії України
1) Тренажер
http://lv.testportal.gov.ua:82/traneeHistory/edusite/portraits.html

Вам пропонується обрати такі категорії
Історичні персоналії для візуального розпізнавання
Ці персоналії відповідають Програмі ЗНО з історії України затвердженої наказом МОН від 26.06.2018р. № 696. (З Програми: "персоналії, які підкреслені можуть пропонуватись для візуального розпізнавання") .
Пам’ятки з історії України
Зображеннями пам’яток із історії України, що включені до Програми ЗНО з історії України (наказ МОН України від 26.06.2018р. № 696).
Дати і події з історії України
Дати і події відповідають чинній програмі ЗНО з історії України. (наказ МОНу України від 26.06.2018р. № 696).
Абетка
Це визначення понять і термінів, які відповідають діючій Програмі ЗНО з історії України , а також Програмі ЗНО з історії України, затвердженої наказом МОН № 696 від 26.06.2018р. [Програма, яка буде чинною з 2020р.].
Карти(мапи)
Це тестові завдання, що містять картографічний матеріал. Коментар до завдань (суто авторський) показує один з можливих шляхів розв'язку запропонованих завдань

2) Тести за попередні роки

https://zno.osvita.ua/ukraine-history/




15.05.2020
Клас: 9 Б

Правознавство
Тема. Узагальнення з теми «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин.»

Мета: узагальнити та перевірити засвоєння матеріалу теми; перевити рівень засвоєння та розвитку вмінь пояснювати поняття, пов’язані з цивільним, трудовим та сімейним правом; розв’язувати ситуації, що відбуваються в сімейних, трудових та цивільних відносинах, використовуючи законодавчі акти; формувати правову культуру у сфері цивільних, сімейних та трудових відносин.
Виконані завдання надсилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 19.05.2020

Тест
Узагальнення вивченого матеріалу з розділу: «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин»
Дата _______________________  Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)
1. З якого віку особа може ставати до роботи без згоди батьків?
а) 14 років                             б) 16 років
в) 18 років                             г) 21 рік
2.  До якого віку дитині, позбавленої батьківської опіки,
призначається опікун?
а) 10 років                       б) 12 років
в) 14 років                       г)  16 років
3.  Яким є шлюбний вік жінки в Україні ?
а) 16 років                          б) 17 років    
в) 18 років                          г)  19 років
4. Яка тривалість щорічної основної відпустки неповнолітніх
працівників?
а) 12 календарних днів     б)24 календарних дні
в) 31 календарний день    г) 56 календарних днів
5.Який орган уповноважений реєструвати шлюби?
а) Суд   б) Церква в) Нотаріус
г) Державний орган реєстрації актів цивільного стану
6.  Це винне діяння, що посягає на цінності, які охороняються адміністративним законом, і зумовлює адміністративну
відповідальність:
а) адміністративний проступок;   б) дисциплінарний проступок;
в) злочин;                                        г) адміністративне правопорушення.
7.  Адміністративній відповідальності підлягають особи, які досягли:
а) 14-річного віку      б) 15-річного віку
в) 16-річного віку      г) 18-річного віку
8.  Часткова кримінальна відповідальність настає:
а) 12-річного віку      б) 14-річного віку
в) 16-річного віку      г) 18-річного віку


ІІ рівень (1 бал)
9. Дайте визначення термінів:
Трудовий договір — це _______________________________________________
____________________________________________________________________
Заповіт — це ________________________________________________________
____________________________________________________________________
10. Закінчи речення ?
Грошове утримання в розмірі, встановленому законом, яке у визначених законом випадках одні особи зобов´язані надавати іншим у зв´язку з існуючими між ними шлюбними та родинними відносинами називається _____________________________
11. Дитина над якою встановлено опіку має право:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ІІІ рівень (1,5 бали)
12. Вкажіть види кримінального покарання:
1)______________________________________
2)______________________________________
3)______________________________________
4)______________________________________
5)______________________________________

13.  В чому полягає небезпека «неофіційної праці»?
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV рівень (3 бали)
14.  Установіть відповідність
1. Споживач
А) Санітарні норми та правила, які згідно із законом встановлюють відповідні вимоги до якості товарів (робіт та послуг)
2. Виробник
Б) Виконавець зобов’язується за завданням замовника надати послуги, замовник зобов’язується сплатити за ці послуги
3. Виконавець
В) Термін, протягом якого в разі виявлення в товарі недоліків продавець зобов’язаний задовільнити вимоги покупця
4. Продавець
Г) Оголошення в газеті: «Організація пропонує юридичним та фізичним особам участь у частковому будівництві 1–2–3-кімнатних квартир…»
5. Термін дії
Д) Виробник зобов’язаний встановити його на продукти харчування, парфумерно-косметичні товари, медикаменти, товари побутової хімії та інші товари
6. Термін придатності
Е) Громадянин Петренко купив телевізор та холодильник
7. Гарантійний термін
Ж) Дозвіл (право) на здійснення виду діяльності за умови обов’язкового дотримання встановлених вимог та умов, яке видається уповноваженим органом юридичній особі чи індивідуальному підприємцю
8. Договір
З) Оголошення по радіо: «Організація продає автомобіль «Рено»
9. Ліцензія
І) Період, протягом якого виробник зобов’язується забезпечувати споживачу можливість використання товару за при значенням та нести відповідальність за ви явлені недоліки, які виникли через нього
10. Стандарт
К) Організація або індивідуальний підприємець, який виробляє товари для реалізації споживачам


15.05.2020
Класи: 9 Б
Всесвітня історія
Підсумкова контрольна робота  з тем: «Міжнародні відносини(друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)» та «Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХУІІІ – початок ХХ ст.)


1. Визначте поняття, яке відповідає даному визначенню:
незалежність держави в зовнішніх і внутрішніх справах
А  нейтралітет;
Б  суверенітет;
В  автономія;
Г  конкордат.

2. Геополітичні плани якої країни щодо України, містяться в джерелі:

•Україна — один з етапів «походу на Схід» (Drang nach Osten); джерело забезпечення продуктами харчування (житниця Європи), багата на природні ресурси й сировину країна.

• Звільнення України з-під російської окупації було одним із кроків до створення «Серединної Європи» — союзу держав, у якому Німеччина була б економічним і політичним лідером.

• Припускала можливість виникнення після розпаду Російської імперії українського державного утворення, що перебувало б під впливом Німеччини

А Росія

Б Австро-Угорщина

В  Німеччина


3.   Коли була відкрита перша елементарна частинка:
А 1897;
Б 1779;
В 1797;
Г 1879

4. Позначте назви держав, які увійшли до складу «Союзу трьох імператорів»
А  Австро-Угорщина;
Б  Франція;
В  Німеччина;
Г  Англія;
Д  Росія;
Е  Італія.

5. Визначте напрями економічної експансії США наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.
А  Азія;
Б  Латинська Америка;
В  Канада;
Г  Європа;

6. Серед наведених прізвищ діячів культури кінця XIX — поч. ХХ ст. оберіть три, які належать до однієї з указаних галузей культури.
А  О. Ренуар;
Б  О. Уайльд;
В  Е. Мане;
Г  Г. Ібсен;
Д  П. Гоген.
1) Живопис;
2) Музика;
3) Архітектура;
4) Література.
7. Визначте поняття, яке відповідає визначенню.
__ — напрям у мистецтві останньої третини XIX — поч. XX століття, представники якого прагнули найбільш природно й неупереджено відобразити реальний світ в його рухливості і мінливості, передати свої швидкоплинні враження.
А  Реалізм;
Б  імпресіонізм;
В  натуралізм;
Г  класицизм.

8. Позначте назви держав, що утворили Троїстий союз.
А  Австро-Угорщина;
Б  Франція;
В  Німеччина;
Г  Англія;
Д  Росія;
Е  Італія.

9. Серед наведених прізвищ діячів  кінця XIX — поч. ХХ століття виберіть три, які пов’язані з однією із указаних галузей науки:
А  Е. Резерфорд;
Б  Т. Морган;
В  А. Енштейн;
Г  Р. Кох;
Д  М. Кюрі.

1) фізика;
2) математика;
3) медицина;
4) генетика.
10. Які держави увійшли до складу військово-політичного блоку Антанта:
А) Росія, Франція, Німеччина;
Б) Росія, Англія Франція;
В) Англія, Пруссія, Італія;
 Г) Росія, Італія, Пруссія.
11. Масова культура – це…

Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 18.05.2020






Комментариев нет:

Отправить комментарий