среда, 13 мая 2020 г.


14.05.2020

Клас: 6 Б
Всесвітня історія

                       Тема: Склавини і анти на теренах України. Походження українського народу.
Завдання:
1. Переглянути матеріал за цими посиланнями:
Давні слов'яни.Походження українського народу.

            2. Опрацювати    матеріал підручника: § 54, 55, 56 вив-
           
                чити поняття.
                 3. Письмово виконати завдання, запропоноване у відео уроці.

Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 18.05.2020


14.05.2020
Класи: 9 А

Всесвітня історія

Підсумкова контрольна робота  з тем: «Міжнародні відносини(друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)» та «Розвиток культури і повсякденне життя (кінець ХУІІІ – початок ХХ ст.)


1. Визначте поняття, яке відповідає даному визначенню:
незалежність держави в зовнішніх і внутрішніх справах
А  нейтралітет;
Б  суверенітет;
В  автономія;
Г  конкордат.

2. Геополітичні плани якої країни щодо України, містяться в джерелі:

•Україна — один з етапів «походу на Схід» (Drang nach Osten); джерело забезпечення продуктами харчування (житниця Європи), багата на природні ресурси й сировину країна.

• Звільнення України з-під російської окупації було одним із кроків до створення «Серединної Європи» — союзу держав, у якому Німеччина була б економічним і політичним лідером.

• Припускала можливість виникнення після розпаду Російської імперії українського державного утворення, що перебувало б під впливом Німеччини

А Росія

Б Австро-Угорщина

В  Німеччина


3.   Коли була відкрита перша елементарна частинка:
А 1897;
Б 1779;
В 1797;
Г 1879

4. Позначте назви держав, які увійшли до складу «Союзу трьох імператорів»
А  Австро-Угорщина;
Б  Франція;
В  Німеччина;
Г  Англія;
Д  Росія;
Е  Італія.

5. Визначте напрями економічної експансії США наприкінці ХІХ – початку ХХ ст.
А  Азія;
Б  Латинська Америка;
В  Канада;
Г  Європа;

6. Серед наведених прізвищ діячів культури кінця XIX — поч. ХХ ст. оберіть три, які належать до однієї з указаних галузей культури.
А  О. Ренуар;
Б  О. Уайльд;
В  Е. Мане;
Г  Г. Ібсен;
Д  П. Гоген.
1) Живопис;
2) Музика;
3) Архітектура;
4) Література.
7. Визначте поняття, яке відповідає визначенню.
__ — напрям у мистецтві останньої третини XIX — поч. XX століття, представники якого прагнули найбільш природно й неупереджено відобразити реальний світ в його рухливості і мінливості, передати свої швидкоплинні враження.
А  Реалізм;
Б  імпресіонізм;
В  натуралізм;
Г  класицизм.

8. Позначте назви держав, що утворили Троїстий союз.
А  Австро-Угорщина;
Б  Франція;
В  Німеччина;
Г  Англія;
Д  Росія;
Е  Італія.

9. Серед наведених прізвищ діячів  кінця XIX — поч. ХХ століття виберіть три, які пов’язані з однією із указаних галузей науки:
А  Е. Резерфорд;
Б  Т. Морган;
В  А. Енштейн;
Г  Р. Кох;
Д  М. Кюрі.

1) фізика;
2) математика;
3) медицина;
4) генетика.
10. Які держави увійшли до складу військово-політичного блоку Антанта:
А) Росія, Франція, Німеччина;
Б) Росія, Англія Франція;
В) Англія, Пруссія, Італія;
 Г) Росія, Італія, Пруссія.
11. Масова культура – це…

Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 18.05.2020


14.05.2020

Класи: 8 А, Б

Історія України

Підсумкова контрольна робота з теми:  «Українські землі у 20–90-х рр. ХVІІІ ст.»
Мета:повторити, узагальнити та закріпити знання, набуті учнями впродовж вивчення теми; розвивати вміння та навички, які формувалися на попередніх уроках

Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 18.05.2020



«Українські землі у 20–90-х рр. ХVІІІ ст.»
Дата _______________________ 
Прізвище, ім’я _______________________
І рівень (0,5 бала)
1.Повстання під назвою Коліївщина очолив:
а) М.Залізнякб) Л. Кобилиця   
в) О. Довбуш      г) Верлан
2.Позначте імена осіб, про яких Т. Шевченко писав: «...це той
первий, що розпинав нашу Україну, а вторая доконала
вдову-сиротину»
а) Петро І, Катерина ІІ;                  б)Марія-Терезія, Йосиф ІІ;
в) Петро ІІ, Анна Іванівна;  г)  Олександр ІІ, Єлизавета Петрівна

3.Позначте період гетьманства К. Розумовського
а) 1724—1736 рр.;б)1737—1749 рр.;
в) 1750—1764 рр.; г)  1765—1800 рр.
4.Останнім кошовим отаманом Запорозької Січі був:
а) К. Розумовськийб)П.Тетеря
в) І. Самойлович            г)  П.Калнишевський

5.У якому році за указом імператриці Катерини ІІ було
ліквідоване Кримське ханство?
а) 1768  р.б)1752  р.
в) 1757  р.  г)  1783р.
6.Запорозька Січ була зруйнована:
а) 1748  р.б)1775 р.в) 1783  р.   г)  1794  р.
7.Скільки поділів Речі Посполитої було здійснено сусідніми державами у ХVІІІ ст.?
а) 1              б)2              в) 3     г) 4
8.У якому році за указом російської імператриці Катерини ІІ
було скасовано гетьманство?
а) 1775  р.   б) 1750  р.   в)1764 р.   г) 1768 р.
9.Позначте ім’я найбільш відомого ватажка опришківського
руху ХVІІІ ст.
а) У. Кармелюк      б)Л. Кобилиця  в) О. Довбушг) П. Полуботок
10.  У якому році відбулося повстання на Правобережній Україні,
що увійшло в історію під назвою «Коліївщина»?
а) 1749  р.   б) 1750  р.   в)1751 р.   г) 1768 р.
11. Позначте назву останньої Запорозької Січі.
а) Кам’янська Січ  б)  Олешківська Січ
в) Нова Січг)  Чортомлицька Січ
12. У якій галузі культури плідно працювали М. Березовський,
Д. Бортнянський, А. Ведель?
а) Театр  б) Література   в) Музика    г) Живопис
ІІ рівень (1 бал)
13.Дайте визначення:
Гайдамаки - ________
Опришки- _________
14.Установіть послідовність подій.
а) Створення Другої Малоросійської колегії
б) Скасування козацького устрою на Слобожанщині
в) Гайдамацьке повстання під проводом Верлана
г) Загибель провідника опришків О. Довбуша      
  1-___; 2-____;3-____;4-____
ІІІ рівень (1,5 бали)
15.  Установіть відповідність між діячами і їх характеристиками.
а) Г. Сковорода
1) Видатний архітектор
б) О. Довбуш
2) Видатний філософ
в) І. Гонта
3) Один із керівників опришків
г) М. Березовський
4) Видатний композитор

5) Один із провідників Коліївщини
а)____; б)____; в)____; г)_____
16. Який варіант заповнення пропусків у тексті є правильним?
Нова Січ поділялася на ... куренів; територія, що належала запорожцям, називалася ..., вона поділялася на адміністративно-територіальні округи, які мали назву ...».
а) 12, Запорожжя, зимівники   б) 24, Дике Поле, хутори
в) 28, Великий Лук, клейноди г) 38, Запорозькі Вольності, паланки      
IVрівень (2 бали)
17.  Якими були особливості розвитку української культури другої
половини ХVІІІ ст.?


13.05. - 14.05. 2020
Клас: 10 А
Всесвітня історія
Розділ 7. Друга світова війна

Завдання:
1. Переглянути відеоматеріали за цими посиланнями:

 

1) 10 клас. Всесвітня історія Початок Другої світової війни (1939 - 1941)

2) 10 клас. Всесвітня історія. Воєнні дії в середині 1941 — 1942 рр.

3) Бойові дії 1942 - 44 рр.  Друга світова війна

 

4) Бойові дії в 1944 - 45 рр.  Друга світова війна

 

5) Нацистський окупаційний режим. Друга світова війна

6) Завершення II світової війни Друга світова війна

 

2. Ознайомитися з матеріалом підручника: § 27-31, вивчити дати та поняття.
3. Письмово:
Історични диктант («Так», «Ні» або «+» - «-«)
             
1. Головною передумовою війни був несправедливий світовий порядок, що встановився внаслідок Версальсько-Вашингтонської системи.
2. Характер другої світової війни був виключно загарбницький.
3. ДСВ поділяють на 4 етапи.
4. Хронологічні межі ДСВ це – 02.09.1939-01.09.1945 рр.
5.ДСВ починається нападом Німеччини  на Польщу.
6. Період з вересня 1939 р. до квітня 1940 р. називали «Дивною війною».
7. Франція капітулювала перед Німеччиною  22 червня 1940 р.
8. Німецький план захоплення радянського союзу називався  «Вайс».
9. Німеччина нападає на радянський союз 22 червня 1941 р.
10. США вступили у ДСВ 8 грудня 1941 р.
11. 1 січня 1942 р. була підписана Декларація Обєднаних націй , що поклало початок формування антигітлерівської коаліції.
12. Другий фронт – це відкриття бойових дій проти Німеччини США та Великою Британією.

14.05. 2020
Клас: 9 А
Правознавство

Практичне заняття: Ігровий суд
Завдання:
1. Переглянути відеоматеріал за цим посиланням:
1) Судовий процес


Комментариев нет:

Отправить комментарий