понедельник, 4 мая 2020 г.


05.05.2020
Клас: 5 А, Б
Історія України
Розділ 6. Усе має минуле
Тема : Праця і господарство: колись і сьогодні.
Завдання:
1. Ознайомитися з матеріалом в підручнику §30;
вивчити поняття.
2. Переглянути матеріал за цими посиланнями:
3. Письмово:
Вправа: Допоможи словам знайти свої місця в таблиці


Господарська діяльність
Землеробство
Скотарство
Ремесло




Пшениця, корови, ткацтво, кам’яні серпи, свині, гончарство, жито, ячмінь, овес, рало, соха, коні,      просо, прикраси, зернотерки.

Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 08.05.2020


05.05.2020

       Клас: 10 А

       Громадянська освіта
Узагальнення з теми "Світ інформації, мас-медіа та медіаграмотність"


 

Тести
      1. Медіатекст – це ......:
а) аудіозапис; б) зображення;  в) науковий текст;  в) вірні варіанти «а», «б», «в».
2. Рекламування як товарів та послуг, так і політичних сил та ідеологій – це ................ функція мас-медіа в суспільстві: 
     а) інформаційна;  б) маркетингова;  в) управлінська;  г) комунікативна.
3. Яка з функцій реклами передбачає досягнення суспільно корисних завдань:
     а) ідеологічна;  б) політична;  в) економічна;  г) соціальна.
4. Мас-медіа, сприяючи формуванню громадянської позиції індивідів, виконують ... функцію:  
а) контрольну; б) громадянську; в) пізнавальну;  г) соціалізаторську.
5. Не повчати людей, а допомагати їм сформувати свою думку є головним завданням: 
а) реклами;  б) новин;  в) коментаря;  г) інтерв’ю.
6. Те, чого не існує насправді, називають ...:  
а) міф;  б) джинса;  в) фейк;  г) легенда.

7. Неприбутковий вид реклами – це .....:
а) приватна;  б) державна;  в) соціальна;  г) медична.
8. Яка з функцій реклами передбачає апелювання до бажань і мрій покупця:
     а) ідеологічна;  б) психологічна;  в) економічна;  г) соціальна.
9. Право вільно висловлювати свої думки як усно, так і письмово – це ......:  
     а) свобода думки;  б) свобода віросповідання;  в) свобода слова;  г) свобода совісті.
10.«Кодекс професійної етики журналістів» підписано українськими мас-медіа в Києві у:  
а) 1991 р.;  б) 1994 р.;  в) 1996 р.;  г) 2002 р.
11. Ознакою якісного медіатексту є: 
     а) достовірність інформації;  б) повнота інформації;  в) баланс думок;  в) вірні варіанти «а», «б», «в».
12. Злочини, що здійснюються у сфері інформаційних технологій, називають 
     а) тролінгом; б) булінгом;  в) кіберзлочинами;  г) фішингом.

Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 08.05.2020


05.05.2020
Класи: 9 А
Історія України

Підсумкова контрольна робота

Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання  з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал, складати розповідь, застосовувати набуті знання.
1. Виконуєте завдання.
Завдання представлені у 2 варіантах, виконуєте свій варіант.

Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 08.05.2020


 «Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації».

І варіант

1. Під час проведення Столипінської аграрної реформи уряд Російської імперії:
А. насильно відчужував землі у поміщиків.
Б. відроджував общинне землеволодіння.
В. заохочував зростання хуторів і відрубів. 
Г. запроваджував зрівняльне землекористування.
2. Г.Вакуленчук та Л.Матюшенко – були:
А. лідерами «Спілки». 
Б. керівниками повстання в селі Великі Сорочинці Полтавської губернії.
В. керівниками повстання на броненосці «Потьомкін».
Г. керівниками повстання на крейсері «Очаків».
3. З перелічених вимог визначте ту, яка була актуальною для представників пролетаріату напередодні революції 1905-1907 рр.:
А. перерозподіл землі.            
Б. можливість участі у формуванні державної політики.
В. стабільність і недоторканність власності й прибутків.        
Г. установлення мінімальних розмірів заробітної платні, пенсій.
4. Які зміни в суспільному житті Наддніпрянської України відбулися після оприлюднення цитованого документа? 
«Від заворушень, що виникли, може з’явитися загроза цілісності та єдності держави загальноросійської… До обов’язків уряду Ми віднесли виконання непохитної Нашої волі: 1) дарувати населенню непорушні основи громадянської свободи совісті, слова, зібрань і союзів …».   
А. створення губернських зборів і земських управ.     
Б. утворення Української автокефальної церкви.        
В. поява перших україномовних періодичних видань.
Г. відкриття в університетах кафедр історії України.
5. Який чинник негативно впливав на формування української нації?
А. модернізація промисловості і сільського господарства.
Б. формування ринкових відносин.
В. розвиток міст.
Г. імперська переселенська політика.
6. Яку роль відігравала Українська греко-католицька церква в житті західних українців на початку ХХ століття? 
А. УГКЦ залишилась осторонь національно-визвольних змагань.        
Б. стала об’єднавчою силою, пробуджувала національну свідомість українців.       
В. була опорою імперської влади, стримувала національно-визвольний рух українців.   
Г. посідала помірковану позиції, уникаючи втручання в політичні справи.
7. Що стало причиною активізації діяльності москвофілів на початку ХХ ст.?  
А. підтримка з боку намісника Галичини.                       
Б. досягнення порозуміння з українськими партіями.         
В. відмова від звеличення ролі Росії.                               
Г. заклики до збройної боротьби проти австро-угорського панування.
8. Яка галузь була однією з провідних у структурі  промисловості на західноукраїнських теренах на початку XX ст.?
А. вугільна.                                   Б. нафтодобувна.                   
В. текстильна.                              Г. металургійна.
9. Якою була мета діяльності українських політичних партій Галичини на початку ХХ ст.?    
А. підготовка до соціалістичної революції.             
Б. боротьба за впровадження української мови у початкових і середніх навчальних закладах.     
В. боротьба проти  масової трудової еміграції українців.    
Г. боротьба за загальне виборче право.
10. «Одним із ключових питань для галицьких українців наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст. була боротьба за український університет». Що було одним із наслідків цієї боротьби?
А. поява українського представництва в Галицькому сеймі та австрійському парламенті у Відні.
Б. створення українських національно-культурних і військово-спортивних організацій.
В. загострення відносин між польськими і українськими студентами.
Г. реформування виборчої системи в Австро-Угорщині.
11.  Визначте ті завдання, які були притаманні для революції 1905 - 1907 рр. (три правильні відповіді).
А. ліквідація кріпацтва.
Б. захист приватної власності і ініціативи.
В. ліквідація самодержавства та встановлення конституційно-демократичного ладу.
Г. укріплення самодержавства.
Д. забезпечення умов національно-культурного розвитку народам імперії.
Е. розв’язання аграрного питання.
Є. централізація Російської імперії.
12. Установіть послідовність подій.
А. створення Української народної партії.
Б. повстання на крейсері «Очаків» в Севастополі.
В. обрання і діяльність ІІ Державної Думи.
Г. створення організації «Січ».
13. Установіть відповідність між термінами і поняттями та їх визначеннями.
А. страйк.
Б. «відруб».
В. монополія.
Г. діаспора.

1. підприємство, що контролює більшу частину ринку певного товару.
2. тимчасове припинення роботи з метою домогтися виконання певних вимог.
3. політика, спрямована на обмеження політичних та громадських прав євреїв.
4. українці, що проживають за межами Батьківщини.
5. земельна ділянка, що виділялася селянинові на правах особистої власності.
14. Установіть відповідність між історичними діячами і особливостями їх діяльності.
1. Андрей Шептицький.
2. Мирослав Січинський.
3. Іван Боберський.
4. Кирило Трильовський.
5. Юлій Фірцак.

А. один із засновників Української радикальної партії і першого спортивно- пожежного товариства «Січ», за що отримав назву «січовий батько».
Б. педагог, ініціатор розвитку національної фізичної культури («батько українського спорту»), організатор сокільсько-січового руху, автор підручників з фізичного виховання молоді.
В. єпископ Мукачівської греко-католицької єпархії, ініціатор відновлення діяльності «Общества Св. Василия Великого», проведення реформ «Верховинська господарська акція» і створення учительської семінарії для дівчат в Ужгороді.
Г. предстоятель Української греко-католицької церкви, заснував Український Національний Музей, в якому було зібрано одну з найбільших у Європі збірок іконопису.

«Україна початку ХХ століття перед викликами модернізації».


ІІ варіант

1. Демонстрації робітників та студентів у Києві 25-26 лютого 1914 р. були протестом проти:
А. реформ Петра Столипіна. 
Б. застосування смертної кари до політичних противників режиму.
В. спровокованої антисемітами судової «справи Бейліса».   
Г. заборони святкування роковин Т.Шевченка.
2. Вкажіть назву першої щоденної громадсько-політичної газети українською мовою в підросійській Україні (заснована Є. Чикаленком, В. Симиренком):
А. «Громадська думка» (з 1906 р. «Рада»).      
Б. «Зоря Галицька».      
В. «Гасло».      
Г. «Іскра».
3. У результаті Столипінської земельної реформи початку ХХ ст. вийшла з общини та закріпила в особисту приватну власність земельні наділи більшість селянських господарств:
А. Лівобережної України.   
Б. Правобережної України.     
В. Слобідської України.       
Г. Південної України.
4. Концентрація промислового виробництва в металургійній, вугільній і залізорудній галузях Наддніпрянської України на початку ХХ ст. сприяла: 
А. завершенню промислового перевороту.                 
Б. створенню монополістичних об’єднань.    
В. формуванню ринку вільнонайманої праці.            
Г. подоланню залежності від іноземного капіталу.
5. З перелічених вимог визначте ту, яка була актуальною для представників селянства напередодні революції 1905-1907 рр.: 
А. установлення мінімальних розмірів заробітної платні, пенсій. 
Б. можливість участі у формуванні державної політики.  
В. скасування викупних платежів.                                                     
Г. установлення 8-годинного робочого дня.
6. Яка характерна риса економіки західноукраїнських земель на початку ХХ ст.?
А. домінування в економіці краю іноземного капіталу.
Б. успішна конкуренція українських виробників з австрійськими.
В. дотримання австрійською владою загальноєвропейського робітничого законодавства.
Г. швидкий розвиток важкої промисловості і машинобудування.
7. Чим завершилася боротьба західноукраїнських партій за реформування виборчої системи Австро-Угорщини?
А. скасуванням виборчих прав українського населення Галичини.    
Б. виділенням місць для депутатів від Галичини у Віденському парламенті. 
В. запровадженням загального виборчого права для чоловіків.
Г. ліквідацією Галицького сейму як представницького органу влади.
8. Які гімнастично-спортивні організації були створені в Західній Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст.?
А. «Народна рада», «Руська бесіда», «Пласт».           
Б. «Сокіл», «Січ», «Пласт».
В. «Беркут», «Кобра», «Сокіл».                                  
Г. «Січ», «Просвіта», «Руська рада».
9. Який наслідок дискримінації українців за національною ознакою на західноукраїнських теренах на початку ХХ ст.?      
А. українці почали сподіватися на зовнішню допомогу в вирішення своїх національних прав.
Б. українське суспільство сильно поляризується за фінансово-майновою ознакою, в результаті чого боротьба за національні права відходить на другий план.     
В. серед українців посилюються маргінальні і нігілістські тенденції, які фактично призводять до занепаду національної боротьби.   
Г. українське населення ще більше згуртовується навколо єдиної національної ідеї.
10. Що спричинило до замаху українського студента М.Січинського на польського намісника Галичини А.Потоцького?      
А. репресивна податкова система, що прирікала українців на масове зубожіння. 
Б. терористичні дії органів влади проти українських селян з метою виявлення центрів національного руху.
В. гуманітарна політика влади, яка заборонила публічне використання української мови.
Г. політичні репресії і фальсифікації в ході виборів до Галицького сойму.
11. Які особливості соціально-економічного розвитку українських теренів у складі Австро-Угорщини на початку ХХ ст.? (три правильні відповіді)
А. монополізація виробництва.     
Б. засилля іноземного капіталу.       
В. вплив української буржуазії.
Г. домінування важкої промисловості.     
Д. експорт готової продукції до Австрії.
Е. розвиток зернового господарства.       
Є. конкуренція з боку австрійських виробників.
12. Установіть послідовність подій.
А. впровадження загального виборчого права в Австро-Угорській імперії.
Б. створення організації «Пласт».
В. проголошення маніфесту царя Миколи ІІ про надання громадянських прав.
Г. проведення першого публічного політичного віче у Східній Галичині.
13. Установіть відповідність між різними організаціями та об’єднаннями і напрямками соціально-економічного та суспільно-політичного розвитку західноукраїнських теренів на початку ХХ ст.
А. спілка «Селянська каса».
Б. товариство «Сокіл».
В. синдикат «Мундус».
Г. Русько-український клуб.

1. активізація трудової еміграції українців.
2. участь українців у парламентській діяльності.
3. розвиток кооперативного руху.
4. утворення монополістичних об’єднань.
5. становлення і розвиток спортивно-фізкультурних організацій.
14. Установіть відповідність між історичними діячами та особливостями їх життя і діяльності.
А. Микола Міхновський.
Б. Михайло Русов.
В. Ілля Шраг.
Г. Микола Левитський.
Д. Євген Чикаленко.

1. громадський діяч, учасник кількох міжнародних конгресів з кооперації, ініціатор створення артілей, за що названий «артільним батьком».
2. політичний і громадський діяч, автор програми РУП, відомої під назвою «Самостійна Україна», засновник самостійницької Української народної партії, один з основних ідеологів українського націоналізму.
3. громадський і політичний діяч, обраний депутатом до І Державної думи від Чернігівщини, де очолював Українську парламентську громаду, заступник голови Товариства українських поступовців.
4. громадський діяч і меценат, видавець єдиних українських щоденних газет в Наддніпрянщині — «Громадська Думка»  і «Рада», один з ініціаторів створення Товариства українських поступовців.


05.05.2020


Клас: 7 Б

Історія України

Урок  узагальнення з теми: «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство»
Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал, складати розповідь, застосовувати набуті знання.

Доброго дня, шановні діти. Сьогодні ми з вами підсумовуємо набутті знання по темі «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство»

1. Виконуєте тестові завдання.
Виконані завдання присилаємо мені на Вайбер (фото) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com  до 08.05.2020


Узагальнення з теми «Руські удільні князівства у складі сусідніх держав. Кримське ханство»

1.  Суспільний стан, до якого належали рицарі, основним заняттям яких була  військова служба,  за що  вони  отримували  землю й  різні пільги, називають:
А  дружина; Б  рядовичі; В  шляхта; Г  яничари.
2.  Відробіткова форма феодальних повинностей селян, закріплена законом, — це:
 А  полюддя; Б  колонізація; В  кріпацтво;  Г  панщина.
3.  Позначте  рік,  коли  Галицько-Волинське  князівство  припинило  існування
А  1336 р.; Б  1340 р.; В  1345 р.; Г  1349 р.
4.  Позначте, які країни уклали Кревську династичну унію:
А  Королівство Польща й Королівство Угорщина;
Б  Велике князівство Литовське і Ганзейський союз;
В  Королівство Польща й Велике князівство Литовське;
Г  Велике князівство Литовське та Королівство Чехія.
5. Людина, яка була доктором медицини і філософії, професором астрономії, ректором Болонського університету в 1481–1482 рр., — це:
А  Ю. Дрогобич; Б  Ш. Фіоль; В  М. Глинський; К.Острозький.
6.Яке поняття відповідає визначенню: право,за яким міста частково звільнялися від влади короля чи феодала і мали власні органи самоврядування:
А рада; Б магістрат; В магдебурзьке право; г литовські статути.
7.  Позначте рік підписання Кревської унії:
А  1385 р.; Б  1380 р.; В  1446 р.; Г  1569 р.
8. До складу якої країни наприкінці XV ст. входило Закарпаття:
А  Королівства Угорщини; Б  Великого князівства Литовського;
В  Королівства Польщі;      Г  Османської імперії.
9. Позначте подію, в результаті якої вдалося припинити агресію Тевтонського ордену на Схід:
А Битва на Синіх Водах;                Б Куликовська битва;
В Грюнвальдська битва;                 Г Битва під Вилькомиром.
10.Яке поняття відповідає визначенню: бранці,яких захоплювали турки і татари під час нападу на Велике князівство Литовське,Польщу
А яничари; Б ясир; В баскаки; г дружинники.

11. Що таке «унія»?
А  об’єднання міських ремісників однієї спеціальності;
Б  об’єднання двох або кількох монархічних держав під владою однієї династії;
В  обов’язкова праця селянина в господарстві землевласника;
Г податок грошима або продуктами, що стягувався землевласником із залежних від нього селян.
12. Про якого діяча йдеться у тексті:
“Волинський князь, староста брацлавський і вінницький, великий гетьман литовський, маршалок волинський і староста луцький, світський глава православного населення; брав участь в успішних кампаніях проти татар і Московської держави; один із найвизначніших меценатів свого часу, який перетворив Острог на осередок слов’янської культури”.
А Костянтин Острозький;
Б Болеслав Свидригайло;
В Юрій Дрогобич;
Г Федір Коріятович.
13. Співвіднесіть назви українських земель з назвами держав, до яких вони увійшли наприкінці XV ст.
А Волинь, Київщина
1 Османська імперія
Б Чернігово-Сіверщина
2 Московське князівство
В Галичина
3 Королівство Польща
Г Буковина


4 Велике князівство Литовське

5 Молдавське князівств

14. Установіть хронологічну послідовність подій:
А Остаточна ліквідація Волинського князівства;
Б Укладення Кревської унії;
В З’їзд монархів у Луцьку;
Г Грюнвальдська битва.

15.Встановлення васальної залежності Кримського ханства від Османської імперії:
А 1446 р.;   Б 1447 р.;  В 1474 р.;   Г 1478 р.
16.У якій битві литовсько-руське військо отримало перемогу, що поклала початок    звільненню українських територій від татаро-монгольських завойовників:
А під Синіми Водами;      Б на р. Калка;
В під  Вилькомиром;        Г на р. Ворскла.





Комментариев нет:

Отправить комментарий