среда, 13 января 2021 г.

 


Шановні учні!

Щоб знайти матеріали уроку вашого класу, прокрутіть сторінку блогу.

 


14. 01. 2021

 

Клас:   5 – Б

Історія України

Доброго дня шановні п*ятикласники!

Вітаю Вас з початком нового семестру.

 

Перед канікулами , ми звами завершили вивчення Розділу 3.

« Джерела до вивчення історії», і саме на сьогоднішній урок нам з вами припало написання контрольної роботи з цього розділу.

Але не лякайтесь і не обурюйтеся, я все розумію, що були канікули, свята, що все вивітрилося з голови…

Я пропоную вам, для повторення матеріалу , переглянути  відеоматеріал, повторити параграфи підручника, та спокійно виконати завдання контрольної роботи. В часі я вас обмежувати не буду , головне , щоб контрольну роботу прислали , до слідуючого четверга.

 

Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com

 

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=5NwLZxwgBEQ&t=167s

https://www.youtube.com/watch?v=PZDZsHf0Hms&t=45s

2)    Повторіть матеріал підручника §§ 12,13, 14

3)    Виконайте письмово контрольну роботу

 

 

Контрольна робота з теми:

«Джерела до вивчення історії»

 

1.      Наука про минуле людства:          

а) археологія;   б) історія;  в) хронологія.

2.      Заклад, де постійно зберігаються речові історичні джерела:

а)  музей; б) архів; в) виставка.

3.      Людина, що займаються дослідженням речових памꞌяток:

а) археологи ;  б) історики;  в) архівісти.

4. Предмети, речі, витвори мистецтва, що демонструються на виставках і  в музеях, називаються:
а) експонати; б) мемуари; в) топоніми; г) легенди.

5. Основний спосіб археологічних досліджень:

а) фотографування; б) розкопки; в) дослідження документів; г) дослідження архівів.

6.      Заклад, де постійно зберігаються писемні  історичні джерела:

а)  музей;  б) архів;  в) виставка.

 

7.  Вид історичних джерел, що передаються із «з уст в уста»:

а) писемні;  б) зображувальні;   в) усні;   г) етнографічні.

8. До якого виду історичних джерел належить зображення?




а) усні; б) писемні; в) речові; г) зображувальні

 

 

9. Випиши із поданого переліку речові історичні джерела:

Глиняний посуд, берестяна грамота, загадка, напис настіні будинку, монета, казка, руїни укріплень, мемуари, приказки, прикраси, легенда, лист.

 

10 . Розташуй дати в хронологічній послідовності:  2014 р.,  1557 р.,  485 р.,  1240 р., 1986 р., 45 р.

11. Визначте століття та їх половини за роками:

907 р.

200 р.

1648 р.

1801 р.

12. Дайте визначення термінам:

Музей  -

Історичні джерела - 

 

 

 

 

14. 01.2021

 

Клас:   6 –  А

Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс)

Тема уроку: Давньогрецьке суспільсьво за поемами Гомера «Іліада» та «Одіссея».

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріал за цим посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=0PdJe7OzRks

 

 

2)   Опрацюйте матеріал підручника § 25.

3)   Виконайте тести:


Тести


1.     Рапсоди – це…

А) поеми         Б) пісні          В) мандрівні співці         Г) мандрівні поети

2.     Автор давньогрецьких поем «Іліада» та «Одіссея»:

А) Гомер      Б) Геродот    В) Гектор     Г) Геракл

3.     Головним героєм «Іліади» є:

А) Одіссей          Б) Пелей          В) Ахілл           Г) Паріс

4.     Який період висвітлено в поемі «Одіссея»?

А) до Троянської війни                  В) Троянської війни

Б) після Троянської війни              Г) період мікенської цивілізації

5.     Який бог перешкоджав Одіссею повернутися додому?

А) Зевс            Б) Тор                В) Посейдон          Г) Арес

6.     З якого століття в Греції почали широко використовувати залізні знаряддя праці?

А) в 9 ст. до н е.                              В) в 10 ст. до н.е.

Б) в  8 ст. до н.е.                              Г) в 12 ст. до н.е.

7.     Рідний острів Одіссея.

А) Крит          Б) Родос              В) Ітака          Г) Фера

8. Рабами в Давній Греції ставали

А) боржники          Б) військовополонені   В) невільники       

Г) воєначальники         

9. А) простолюд            Б) верхівка громади    В) раби        Г) воєначальники    

10 . Чи можна назвати поеми «Іліада» та «Одіссея» історичним джерелом для вививченні минулого Греції?

А) так              Б) ні

Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com


 

14. 01.2021

 

Клас:   8 – Б

Історія України

Розділ 3. Національно-визвольна війна українського народу середини XVII століття.

Тема уроку: Воєнно-політичні події 1650-1653 рр.

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріал за цим посиланням:

 

https://www.youtube.com/watch?v=umL1cryYgYE

 

 

2)   Опрацюйте матеріал підручника § 19.

3)   Виконайте тести

 

Тести

1. Коли відбулася найбільша за кількістю вояків битва Національно-визвольної війни?

 

 а) 1648 р. б) 1651 р. в) 1652 р.

 

2. Яка з подій відбулася раніше?

 

 а) Другий молдавський похід українського війська та Батозька битва

б) Пилявецька битва і похід українського війська на Західну Україну

 

3. Під час якої битви, що відбулася у період 1650-1653 рр., ординці несподівано залишили поле бою в момент, коли перемога була вже на боці Богдана Хмельницького?

 а) Під час Корсунської битви б) Під час Берестецької битви в) Під час Батозької битви

 

 4. Про яку історичну постать ідеться?

Український полководець. У ході Берестецької битви за відсутності

Б. Хмельницького був обраний наказним гетьманом, організував вихід козаків із оточення

 

 а) Іван Богун б) Максим Кривоніс в) Іслам-Гірей ІІІ

 

5. Де було підписано мирний договір між козацький урядом та поляками, за яким територія гетьманського врядування обмежувалася Київським воєводством?

 

 а) Під Зборовом б) Поблизу м. Берестечка в) У Білій Церкві

 

6. Унаслідок якої битви Білоцерківський договір утратив чинність і козацька Україна знову здобула незалежність?

 

а) Пилявецької битви б) Берестецької битви в) Батозької битви

 

7. Яка подія відбулася в 1653 році?

 

а) Збаразько-Зборівська воєнна кампанія б) Облога польського табору козацьким та татарським військом під

 

8. Хто такий Василь Лупул?

 

б) Молдавський господар, за правління якого було встановлено союзницькі відносини з гетьманським урядом

 

9. Яке місто було столицею Молдавського князівства в XVII ст.?

 

 а) Сучава б) Ясси в) Бухарест

 

10. Які наслідки мали молдавські походи Б. Хмельницького?

 

а) Було досягнуто домовленість про початок війни Молдавії проти Речі Посполитої

б) Було встановлено союзницькі стосунки та досягнуто домовленості про одруження дочки молдавського господаря та Т. Хмельницького

 

11. Чим був зумовлений у другій половині 1653 р. пошук гетьманом

Б. Хмельницьким союзників для козацької держави?

 

а) Прагненням довести війну проти Польщі до переможного кінця

б) Бажанням козацької старшини укласти військовий договір із Польщею

 

12. Яку з битв Національно-визвольної війни її сучасники порівнювали зі славетною перемогою Ганнібала під Каннами у 216 р. до н. е.?

 

а) Берестецьку б) Батозьку

 

Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com


 

 

14. 01.2021

 

Клас:   9 – Б

Історія України

Контрольна робота з теми: «Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ-ХІХ ст.»

 

 

    1. У складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ ст. опинилися наступні українські землі:

А Східна Галичина, Правобережжя, Закарпаття;

Б Східна Галичина, Північна Буковина, Правобережжя;

В Північна Буковина, Закарпаття, Східна Галичина;

Г Східна Галичина, Закарпаття, Правобережжя.

 

2. В якому році відбулося скасування кріпосного права на Галичині?

А 1848р.;

Б  1855р.;

В 1861р.;

Г  1864р.

1.     Хто з цих діячів не входив до складу «Руської трійці»?

А Головацький;

Б  Шашкевич;

В  Маркович;

Г  Вагилевич

 

 

4.Хто становив після українців другу за численністю етнічну групу у Східній Галичині на початку XIX ст.?

А Росіяни;

Б поляки;

В австрійці;

Г євреї.

5. Унаслідок релігійної реформи в Австрійській імперії наприкінці XVIII ст.:

А католицькі священики отримали додаткові землі для відкриття монастирів;

Б посилився вплив Ордену єзуїтів серед греко-католиків і протестантів;

В греко-католицькі церкви перетворювались на католицькі костьоли;

Г зрівняні в правах католицька, протестантська, греко-католицька церкви.

6. Яка суспільна верства на початку XIX ст. відігравала провідну роль у поширенні української національної ідеї у Східній Галичині та на Закарпатті?

А Інтелігенція;

Б греко-католицькі священики;

В заможні селяни;

Г дрібні підприємці.

7. Встановіть хронологічну послідовність подій в українських землях у складі Австрійської імперії наприкінці XVIII — І половині XIX ст.

А Діяльність Головної руської ради;

Б створення Товариства галицьких греко-католицьких священиків;

В проведення реформ Марії-Терезії та Йосифа II;

Г діяльність «Руської трійці».

 

8. Поясніть терміни й поняття:

 «будителі»

«весна народів»

 «революція».

9. Робота з документами

Про яку організацію говорить український історик Я. Грицак?

«...Від них започатковується власне українська орієнтація в національному відродженні Галичини... Найбільш далекосяжне політичне значення... мав однак зовсім аполітичний... акт — упровадження у літературу народної мови».

7.     Перелічить реформи Марії-Терезії та Йосифа ІІ та зазначте їх вплив на розвиток західноукраїнських земель?


Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com


 

14. 01.2021

 

Класи:   9- А; 9-Б

Правознавство

Розділ 3. Взаємозв*язок людини і держави  

Тема уроку:Правова характеристика понять «людина», «особа», «громадянин».Права і свободи людини. Громадянство.

1)    Перегляньте відео урок  за цим посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=L7okBxupAlM

https://www.youtube.com/watch?v=1FSz-0n4jbg&t=66s

     https://www.youtube.com/watch?v=aL1aZY831s8

Домашнє завдання: опрацювати §§ 10, 11, вивчити поняття та  з теми.

 

14. 01.2021

 

Клас:   10 – А

Історія України

Розділ 3. Розгортання Української революції. Боротьба за відновлення державності.

Тема уроку: Утворення Української держави.

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=utSRU8gWxOg

 https://www.youtube.com/watch?v=c501L3mT5dk

 

2)   Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника:

 §11, вивчити дати, поняття.

 

 

 

14. 01.2021

 

Клас:   11 – А

Всесвітня історія

Розділ 3. Держави Центрально-Східної Європи:трансформаційні процеси.

Тема уроку: Постсталінські часи. Наростання системних криз. Розпад СРСР і падіння комуністичних режимів у Східній Європі.

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=I8vpda8_2No&t=29s

https://www.youtube.com/watch?v=uAVMzBtvNjE

 Опрацюйте матеріал підручника § 10, § 11-12, п 1-5, вивчити поняття, дати.

Комментариев нет:

Отправить комментарий