Шановні учні!
Щоб знайти матеріали уроку вашого класу, прокрутіть сторінку блогу.
12. 01.2021
Клас: 5 – А
Історія України
Доброго дня шановні п*ятикласники!
Вітаю Вас з початком нового семестру.
Перед канікулами , ми звами завершили вивчення Розділу 3.
« Джерела до вивчення історії», і саме на сьогоднішній урок
нам з вами припало написання контрольної роботи з цього розділу.
Але не лякайтесь і не обурюйтеся, я все розумію, що були
канікули, свята, що все вивітрилося з голови…
Я пропоную вам, для повторення , переглянути відеоматеріал, повторити параграфи підручника,
та спокійно виконати завдання контрольної роботи. В часі я вас обмежувати не
буду , головне , щоб контрольну роботу прислали , до слідуючого вівторка.
Відправляйте роботи на Вайбер (095 52 15 409) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
Завдання
1) Перегляньте відео матеріали за цими
посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=5NwLZxwgBEQ&t=167s
https://www.youtube.com/watch?v=PZDZsHf0Hms&t=45s
2)
Повторіть матеріал підручника §§ 12,13, 14.
3)
Виконайте письмово контрольну роботу.
Контрольна
робота з теми:
«Джерела до вивчення історії»
1.
Наука про минуле людства:
а) археологія; б)
історія; в) хронологія.
2.
Заклад, де постійно зберігаються
речові історичні джерела:
а) музей; б) архів; в) виставка.
3. Людина, що займаються дослідженням
речових памꞌяток:
а) археологи ; б)
історики; в) архівісти.
4. Предмети, речі, витвори мистецтва, що демонструються на виставках і в музеях, називаються:
а) експонати; б) мемуари; в) топоніми; г) легенди.
5. Основний спосіб археологічних досліджень:
а) фотографування; б) розкопки; в) дослідження документів; г) дослідження
архівів.
6. Заклад, де постійно зберігаються писемні
історичні джерела:
а) музей; б) архів; в) виставка.
7. Вид історичних
джерел, що передаються із «з уст в уста»:
а) писемні; б) зображувальні; в) усні; г) етнографічні.
8. До якого виду історичних джерел належить зображення? ( Якщо картинка не відкривається, то питання пропустіть)
а) усні; б) писемні; в) речові; г) зображувальні
Глиняний посуд,
берестяна грамота, загадка, напис настіні
будинку, монета, казка, руїни укріплень,
мемуари, приказки, прикраси, легенда, лист.
11. Визначте століття та
їх половини за роками:
907 р.
200 р.
1648 р.
1801 р.
12. Дайте визначення термінам:
Музей -
Історичні джерела -
12. 01.2021
Клас: 10 – Б
Історія України
Розділ 3. Розгортання
Української революції. Боротьба за відновлення державності.
Тема уроку: Утворення
Української держави.
Завдання
4) Перегляньте відео матеріали за цими
посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=utSRU8gWxOg
https://www.youtube.com/watch?v=c501L3mT5dk
5)
Виконайте
письмово тести.
6)
Домашнє
завдання: опрацювати матеріал підручника:
§11, вивчити дати, поняття.
12. 01.2021
Клас: 10 – А
Всесвітня історія
Розділ 2.
Облаштування повоєнного світу.
Тема уроку:
Паризька мирна конференція. Версальсько-Вашингтонська система. Перегляд
повоєнних договорів у 20-рр. ХХ ст.
Завдання
1) Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=QFLYOeRRz_U
https://www.youtube.com/watch?v=dZiK9KWN5iI
https://www.youtube.com/watch?v=fxRYi8_lTpc
2)
Виконайте
письмово тести.
3)
Домашнє
завдання: опрацювати матеріал підручника:
§§ 6, 7, вивчити дати, поняття.
Тести
ОБЛАШТУВАННЯ
ПОВОЄННОГО СВІТУ (після Першої світової війни війни)
1. За результатами Паризької мирної конференції були
розроблені умови мирних договорів з країнами, які програли Першу світову війну.
Яку назву мав мирний договір з Туреччиною?
А – Версальський договір;
Б – Севрський договір;
В – Сен-Жерменський договір;
Г – Тріанонський договір.
2. Які
держави підписали «Договір чотирьох» (грудень, 1921 р.)?
А – США, Велика Британія, Франція, Італія;
Б – США, Велика Британія, Франція, Китай;
В – США, Велика Британія, Франція, Португалія;
Г – США, Велика Британія, Франція, Японія.
3. Укажіть
території, втрачені Німеччиною після Версальського договору (28 червня 1919
р.):
А – Північний Шлезвіг (до Данії), Ельзас, Лотарингія (до
Польщі), Східна, Західна Пруссія, Познанські землі, Верхня Сілезія (до
Франції);
Б – Північний Шлезвіг, Лотарингія, Ельзас (до Франції),
Східна, Західна Пруссія, Познанські землі (до Польщі), Верхня Сілезія (до
Данії);
В – Північний Шлезвіг, Лотарингія, Ельзас (до Польщі),
Східна, Західна Пруссія (до Франції), Познанські землі, Верхня Сілезія (до
Данії);
Г – Північний Шлезвіг (до Данії), Ельзас, Лотарингія (до
Франції), Східна, Західна Пруссія, Познанські землі, Верхня Сілезія (до Польщі).
4. Яка
територія за Версальським мирним договором відійшла від Німеччини до Франції?
А – Ганновер і Пфальц;
Б – Ельзас і Лотарингія;
В – Північний Шлезвіг;
Г – Східна Прусія.
5. З якого
року почала свою діяльність Ліга Націй?
А – 1918 року;
Б – 1919 року;
В – 1920 року;
Г – 1921 року.
6. Якого
року Німеччину прийняли до Ліги Націй?
А – 1922 року;
Б – 1924 року;
В – 1926 року;
Г – 1928 року.
7. Як
називається відшкодування державою завданих нею під час воєнних дій збитків?
А – евакуація;
Б – конфіскація;
В – націоналізація;
Г – репарація.
8.«14 пунктів запропонував…
А - Ж. Клемансо;
Б - Д. Ллойд Джордж;
В - В. Орландо;
Г - В. Вільсон.
9. Лозанська
мирна конференція відбулась в…
А - Нідерланди;
Б - Франція;
В - Італія;
Г - Швейцарія.
10. Розташуйте мирні договори в
хронологічному порядку:
1.Севрський договір;
2. Версальський договір;
3. Сен-Жерменський договір;
4. Тріанонський договір.
Відправляйте роботи на Вайбер (095 52 15 409) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
12. 01.2021
Клас: 10 – А, Б
Громадянська освіта
Розділ 4. Демократичне
суспільство та його цінності
Тема уроку: Що
таке демократія. Як демократичні процедури забезпечують народовладдя у
демократичній державі.
Завдання
1) Перегляньте відео матеріали за цими
посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=TNiFO5KVgN8
https://www.youtube.com/watch?v=NxxJfbUYwDI
2)
Домашнє
завдання: опрацювати матеріал підручника:
§4.1, 4.2, вивчити поняття.
12. 01.2021
Всесвітня історія
Розділ 3. Держави
Центрально-Східної Європи:трансформаційні процеси.
Тема уроку: Результати
Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи.
Завдання
1) Перегляньте відео матеріали за цими
посиланнями:
https://www.youtube.com/watch?v=QhxBC3fo6_s
2) Опрацюйте матеріал підручника §9, п.3, та інші доступні для вас джерела,
та складіть письмову розповідь про Операцію «Вісла» за таким алгоритмом:
-
хронологічні
межі операції
-
причини
-
суть
-
наслідки
3) Домашнє завдання: опрацювати §9, вивчи
поняття.
Відправляйте роботи на Вайбер (095 52 15 409) або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com
Готуємось
до ЗНО
Скористайтеся цими посиланнями, сподіваюсь
будуть корисними:
http://lv.testportal.gov.ua:82/traneeHistory/edusite/portraits.html - тренажер ЗНО з
історії.
http://larysa-leus.kh.sch.in.ua/uchnyam/gotuyemosya_do_zno/ - вчительський сайт, де
зібрані матеріали для підготовки до ЗНО
з історії ( карти, персоналії, матеріали ЗНО попередніх років та інше.)
Комментариев нет:
Отправить комментарий