понедельник, 11 января 2021 г.

 

Шановні учні!

Щоб знайти матеріали уроку вашого класу, прокрутіть сторінку блогу.

 

12. 01.2021

 

Клас:   5 – А

Історія України

Доброго дня шановні п*ятикласники!

Вітаю Вас з початком нового семестру.

 

Перед канікулами , ми звами завершили вивчення Розділу 3.

« Джерела до вивчення історії», і саме на сьогоднішній урок нам з вами припало написання контрольної роботи з цього розділу.

Але не лякайтесь і не обурюйтеся, я все розумію, що були канікули, свята, що все вивітрилося з голови…

Я пропоную вам, для повторення  , переглянути  відеоматеріал, повторити параграфи підручника, та спокійно виконати завдання контрольної роботи. В часі я вас обмежувати не буду , головне , щоб контрольну роботу прислали , до слідуючого вівторка.

 

Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com

 

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=5NwLZxwgBEQ&t=167s

https://www.youtube.com/watch?v=PZDZsHf0Hms&t=45s

2)    Повторіть матеріал підручника §§ 12,13, 14.

3)    Виконайте письмово контрольну роботу.

 

 

Контрольна робота з теми:

«Джерела до вивчення історії»

 

1.      Наука про минуле людства:          

а) археологія;   б) історія;  в) хронологія.

2.      Заклад, де постійно зберігаються речові історичні джерела:

а)  музей; б) архів; в) виставка.

3.      Людина, що займаються дослідженням речових памꞌяток:

а) археологи ;  б) історики;  в) архівісти.

4. Предмети, речі, витвори мистецтва, що демонструються на виставках і  в музеях, називаються:
а) експонати; б) мемуари; в) топоніми; г) легенди.

5. Основний спосіб археологічних досліджень:

а) фотографування; б) розкопки; в) дослідження документів; г) дослідження архівів.

6.      Заклад, де постійно зберігаються писемні  історичні джерела:

а)  музей;  б) архів;  в) виставка.

 

7.  Вид історичних джерел, що передаються із «з уст в уста»:

а) писемні;  б) зображувальні;   в) усні;   г) етнографічні.

8. До якого виду історичних джерел належить зображення? ( Якщо картинка не відкривається, то питання пропустіть)


а) усні; б) писемні; в) речові; г) зображувальні

  9. Випиши із поданого переліку речові історичні джерела:

Глиняний посуд, берестяна грамота, загадка, напис настіні будинку, монета, казка, руїни укріплень, мемуари, приказки, прикраси, легенда, лист.

 10 . Розташуй дати в хронологічній послідовності:  2014 р.,  1557 р.,  485 р.,  1240 р., 1986 р., 45 р.

11. Визначте століття та їх половини за роками:

907 р.

200 р.

1648 р.

1801 р.

12. Дайте визначення термінам:

Музей  -

Історичні джерела - 

 

 

12. 01.2021

 

Клас:   10 – Б

Історія України

Розділ 3. Розгортання Української революції. Боротьба за відновлення державності.

Тема уроку: Утворення Української держави.

Завдання

4)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=utSRU8gWxOg

 

https://www.youtube.com/watch?v=c501L3mT5dk

 

5)   Виконайте письмово тести.

6)   Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника:

 §11, вивчити дати, поняття.

 

 

12. 01.2021

 

Клас:   10 – А

Всесвітня історія

Розділ 2. Облаштування повоєнного світу.

Тема уроку: Паризька мирна конференція. Версальсько-Вашингтонська система. Перегляд повоєнних договорів у 20-рр. ХХ ст.

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=QFLYOeRRz_U

https://www.youtube.com/watch?v=dZiK9KWN5iI

https://www.youtube.com/watch?v=fxRYi8_lTpc

2)   Виконайте письмово тести.

3)   Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника:

 §§ 6, 7, вивчити дати, поняття.

 

Тести

ОБЛАШТУВАННЯ ПОВОЄННОГО СВІТУ (після Першої світової війни війни)

 

1. За результатами Паризької мирної конференції були розроблені умови мирних договорів з країнами, які програли Першу світову війну. Яку назву мав мирний договір з Туреччиною?

А – Версальський договір;

Б – Севрський договір;

В – Сен-Жерменський договір;

Г – Тріанонський договір.

 

2. Які держави підписали «Договір чотирьох» (грудень, 1921 р.)?

А – США, Велика Британія, Франція, Італія;

Б – США, Велика Британія, Франція, Китай;

В – США, Велика Британія, Франція, Португалія;

Г – США, Велика Британія, Франція, Японія.

 

3. Укажіть території, втрачені Німеччиною після Версальського договору (28 червня 1919 р.):

А – Північний Шлезвіг (до Данії), Ельзас, Лотарингія (до Польщі), Східна, Західна Пруссія, Познанські землі, Верхня Сілезія (до Франції);

Б – Північний Шлезвіг, Лотарингія, Ельзас (до Франції), Східна, Західна Пруссія, Познанські землі (до Польщі), Верхня Сілезія (до Данії);

В – Північний Шлезвіг, Лотарингія, Ельзас (до Польщі), Східна, Західна Пруссія (до Франції), Познанські землі, Верхня Сілезія (до Данії);        

Г – Північний Шлезвіг (до Данії), Ельзас, Лотарингія (до Франції), Східна, Західна Пруссія, Познанські землі, Верхня Сілезія (до Польщі).

 

4. Яка територія за Версальським мирним договором відійшла від Німеччини до Франції?

А – Ганновер і Пфальц;

Б – Ельзас і Лотарингія;

В – Північний Шлезвіг;

Г – Східна Прусія.

 

5. З якого року почала свою діяльність Ліга Націй?

А – 1918 року;

Б – 1919 року;

В – 1920 року;

Г – 1921 року.

 

6. Якого року Німеччину прийняли до Ліги Націй?

А – 1922 року;

Б – 1924 року;

В – 1926 року;

Г – 1928 року.

 

7. Як називається відшкодування державою завданих нею під час воєнних дій збитків?

А – евакуація;

Б – конфіскація;

В – націоналізація;

Г – репарація.

 

8.«14 пунктів запропонував…

А -  Ж. Клемансо;

Б -  Д. Ллойд Джордж;

В - В. Орландо;

Г -  В. Вільсон.

9. Лозанська мирна конференція відбулась в…

А -  Нідерланди;

Б - Франція;

В -  Італія;

Г -  Швейцарія.

10. Розташуйте мирні договори в хронологічному порядку:

1.Севрський договір;

2. Версальський договір;

3. Сен-Жерменський договір;

4. Тріанонський договір.

 

Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com

12. 01.2021

 

Клас:   10 – А, Б

Громадянська освіта

Розділ 4. Демократичне суспільство та його цінності

Тема уроку: Що таке демократія. Як демократичні процедури забезпечують народовладдя у демократичній державі.

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=TNiFO5KVgN8

https://www.youtube.com/watch?v=NxxJfbUYwDI

 

 

2)   Домашнє завдання: опрацювати матеріал підручника:

 §4.1, 4.2, вивчити поняття.


12. 01.2021

 Клас:   11 – А

Всесвітня історія

Розділ 3. Держави Центрально-Східної Європи:трансформаційні процеси.

Тема уроку: Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи.

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

       https://www.youtube.com/watch?v=QhxBC3fo6_s

 

 

2)    Опрацюйте матеріал підручника §9, п.3, та інші доступні для вас джерела, та складіть письмову розповідь про Операцію «Вісла» за таким алгоритмом:

-         хронологічні межі операції

-         причини

-         суть

-         наслідки

3)    Домашнє завдання: опрацювати  §9, вивчи поняття.

Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com

 

Готуємось до ЗНО

Скористайтеся цими посиланнями, сподіваюсь будуть корисними:

http://lv.testportal.gov.ua:82/traneeHistory/edusite/portraits.html   - тренажер ЗНО з історії.

http://larysa-leus.kh.sch.in.ua/uchnyam/gotuyemosya_do_zno/ - вчительський сайт, де зібрані матеріали для підготовки до  ЗНО з історії ( карти, персоналії, матеріали ЗНО попередніх років та інше.)

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий