понедельник, 18 января 2021 г.

 



 

19. 01.2021

 

Клас:   5 – А

Історія України

 

Тема 4. Україна в пам'ятках.

Тема уроку: Пам'ятки і пам'ятники історії

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=ihmD83ER468

 

2)  Опрацюйте підручник § 17

3)  Виконайте тести


Тести


1. Україна має багатовікову історію та культуру. Що є свідченням цього?

 

а) пам'ятки історії та культури б) історична пам'ять

 

2. Визначте поняття. Скуупність знань ту уявлень суспільства про спільне минуле.це - ...

 

 а) історична пам'ять б) пам'ятки історії

 

3. Що окрім споруд є пам'ятками історії? ( три правильні відповіді)

 

 а) пам'ятні місця і предмети б) археологічні пам'ятки в) твори матеріальної та духовної творчості г) квіти

 

4. Яким має бути ставлення громадян України до пам'яток історії та культури, розташованих на території України? ( три правильні відповіді)

 

 а) зберігати б) охороняти в) дбати про них г) псувати

 

5. Пам'ятки історії та культури перебувають під охороною держави. Яку кількість об'єктів історичної спадщини налічує Державний реєстр нерухомих пам'яток України?

 

 а) 56 тисяч об'єктів історичної спадщини б) 46 тисяч об'єктів історичної спадщини в) 36 тисяч об'єктів історичної спадщини г) 26 тисяч об'єктів історичної спадщини

 

6. Які кочові народи в Україні встановлювали на курганних похованнях скульптурні зображення "кам'яні баби"? (три правильні відповіді)

 

а) кіммерійці б) скіфи в) сармати г) слов'яни

 

 7. Закінчить речення. Традицію кочівників створювати " камяні баби" продовжили українські козаки. Вони споруджували їх у 

вигляді ...

 

 а) козацьких хрестів б) козацької зброї

 

8. Визначте історичну пам'ятку, на якій президенти нашої країни складають присягу українському народу.

 

 а) Пересопницьке Євангеліє б) Острозька Біблія в) "Апостол"

г) "Буквар"

 

9. Чи можна за пам'ятниками простежити взаємозв'язок різних епох історії України?

 

а) Так б) Ні

 

 10. Встановіть відповідність між поняттям і його значенням.

 

 1- Меморіал

2-Пам'ятник

3- Пам'ятки історії

 

А - споруда яка є витвором мистецтва, призначена для увічнення і створення образу людей, подій, об'єктів, а іноді тварин

Б - відіграють важливу роль у збереженні історичної пам'яті

В - архітектурний ансамбль, скульптурна композиція, яка є витвором мистецтва і ,як правило, увічнює трагічні події

 

 

а) 1 - В; 2 - А; 3 - Б б) 1 - Б; 2 - А; 3 -В в) 1 - А; 2 - В; 3 - Б


Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com

 

 

 

19. 01.2021

Клас:   10 – А

Історія України

Розділ 3. Розгортання Української революції. Боротьба за відновлення державності.

Тема уроку: Утворення ЗУНР. Злука УНР і ЗУНР.

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріал за цим посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=cey6GhfOYpc

 

2)  Опрацюйте підручник §13

3)  Виконайте самостійну роботу.

 

Самостійна робота

1. Установіть хронологічну послідовність подій: Захоплення Східної Галичини польськими військами; Проголошення Західноукраїнської Народної Республіки;  Проголошення Акта злуки УНР і ЗУНР.

 2. Які терени Української держави були задекларовані УНРадою у жовтні 1918 р

3. Складіть речення, використавши поняття: «Листопадовий зрив», Українська Національна Рада, Тимчасовий державний секретаріат, УГА, Акт злуки, Чортківська офензива.

4. Опишіть одним реченням діячів залежно від їхньої ролі в подіях доби ЗУНР: Д. Вітовський, К. Левицький, Є.Петрушевич, М. Омелянович-Павленко.

Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com

 

19. 01.2021

 

Клас:   10 – Б

Історія України

Розділ 3. Розгортання Української революції. Боротьба за відновлення державності.

Тема уроку: Більшовицько- російська окупація України.

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

https://www.youtube.com/watch?v=upBFQuFPvDg&t=22s

https://www.youtube.com/watch?v=ZovfHU5Zwg4

 

 

2)   Опрацюйте підручник § 14

3)   Виконайте тести.


Тести

 

1. Коли було проголошено Українську Соціалістичну Радянську Республіку (УСРР)?

 

а) Січень 1919 р. б) Квітень 1919 р. в) Травень 1919 р. г) Серпень 1919 р.

 

2. Рішення, ухвалене на III Всеукраїнському з’їзді рад:

 

а) Анулювання Брест-Литовського мирного договору

б) Затвердження нового парламенту УСРР — Трудового Конгресу

в) Проголошення повалення Української Держави Павла Скоропадського

г) Ухвалення конституції Української Соціалістичної Радянської Республіки

 

 3. Вкажіть дату події, яка увійшла в історію під назвою "Київська катастрофа":

 а) Січень 1919 р.

 б) Серпень 1919 р.

 в) Квітень 1919 р.

 г) Листопад 1918 р.

 

        4.«Воєнний комунізм» - це:

 

а) Система заготівлі сільськогосподарських продуктів, за якою держав примусово вилучала з селянського господарства продовольство та фураж понад встановлені норми

б) Внутрішня політика радянської Росії, запроваджена в роки Громадянської війни з метою зосередження всіх трудових і матеріальних ресурсів у руках держави (1918-1921 рр.)

 в) Спроба запровадження колективних господарств (комуни, колгоспи)

 г) Бюрократизація державного апарату, впровадження адміністративно-командної системи, встановлення політичної диктатури

 

5. Укажіть складові політики «воєнного комунізму», здійснюваної в Україні в 1919—1921 рр.

1) Націоналізація підприємств великої промисловості, транспорту та банків.

           2) Здійснення грошової реформи та введення в обіг забезпечених золотом «червонців».

3) Запровадження розкладки на продовольство та сільськогосподарську сировину.

4) Передання дрібних підприємств кооперативним артілям та приватним особам.

 5) Проведення насильницької суцільної колективізації селянських господарств.

6) Викуп державою поміщицьких земель та їх зрівняльний розподіл між селянами.

7) Запровадження загальної трудової повинності.

 

а) 2, 4, 5

б) 1, 5, 7

          в) 1, 3, 7

г) 1, 6, 7

 

6. Назва уряду більшовицької України з січня 1919 р. та його керівник:

 а) Народний уряд, Григорій Петровський

б) Народно-демократичний уряд, Володимир Затонський

 в) Рада народних комісарів, Християн Раковський

г) Робітничо-селянський уряд, Георгій П’ятаков

 

 

7. Насильницькі заходи, що здійснювалися більшовиками проти широких соціальних груп, які були оголошені «класовими ворогами», включно з робітниками та селянами, та звинувачувалися в «контрреволюційній діяльності».

 

а) " білий" терор

б) " червоний " терор

в) голодомор

г) реквізиції

 

8. У якому рядку всі слова будуть доречними у розповіді про формування комуністичного режиму в першій половині 1919 р.?

 

 а) Раднарком, ревкоми, запровадження гривні, трудова повинність

б) Конституція УСРР, акціонерні кампанії, воєнно-політичний союз

в) Третій Всеукраїнський з'їзд рад, комуни та радгоспи, продрозверстка

 г) Центральний виконавчий комітет, реквізиція, білий терор

 

              9.Установіть відповідність між іменами історичних діячів і поняттями, які їх стосуються.

 1 Х.Раковський

2 П.Врангель

3 Ю.Пілсудський

 4 С.Петлюра

 

 А Армія УНР, Директорія УНР

 Б Білий рух, Добровольча армія

 В Друга Річ Посполита, Військо Польське

Г Раднарком УСРР, більшовизм

 

а) 1-г 2-б 3-в 4-а

б) 1-а 2-б 3-в 4-г

в) 1-г 2-а 3-б 4-в

г) 1-г 2-а 3-в 4-б

 

10. Вавшавська угода була підписана між ..

а) УНР і ЗУНР

б) УНР і Польщею

в) ЗУНР і Польщею

г) Польщею і РСФРР

 

 

Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com

 

19. 01.2021

 

Клас:   10 – А, Б

Громадянська освіта

Розділ 4. Демократичне суспільство та його цінності.

Тема уроку: Якими є умови та форми активної громадянської участі у житті суспільства?

Яку роль відіграє громада в житті людини, суспільства і держави?

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріали за цими посиланнями:

 

https://www.youtube.com/watch?v=WvQ0SZOPgHc

https://www.youtube.com/watch?v=jUdWPAELGyQ

 

 

2)   Опрацюйте матеріал підручника:

§ §4.5, 4.6, вивчити поняття.

3)   Виконайте тести.


Тести

1. Соціальна спільнота, члени якої мають спільні географічні та соціокультурні ознаки та взаємодіють між собою для задоволення певних потреб чи розв’язання проблем - це ...

 

 а) держава

б) громада

в) соціум

 

2. Територіальна громада обирає:

 

а) голову

б) депутатів

в) народних представників

г) делегатів

 

 3. Первинним суб,єктом місцевого самоврядування в Україні є:

 

 а) територіальна громада

б) сільська рада

в) міська рада

г) райдержадміністрація

 

 4. Прозорий процес прийняття рішень за участі всіх членів громади:

 

а) управління

б) врядування

 в) адміністрування

 

 5. Членом територіальної громади людина стає:

 

а) через народження у певному населеному пункті

 б) через прибуття на проживання

 

6. Розрізняють такі форми безпосередньої участі громадян в місцевому самоврядуванні:

а) місцевий референдум

 б) загальні збори громадян за місцем проживання

в) місцеві вибори

г) громадські слухання

д) місцеві ініціативи

е) будинкові комітети

є) електронні звернення

 

 7. Основні способи впливу мешканців на розв*язання  проблем громади є:

 

а) самомобілізація

б) консультування

в) лобіювання

г) опитування

 

8. Людина, що має стійкий правовий зв,язок з певною державою - це...

а) апатрид

б) біпатрид

в) громадянин

 

9. Основні прояви активної громадянської позиції:

а) агресія до інакомислячих

 б) участь у виборах

в) висловлення своїх поглядів

г) участь в акції ппротесту

 

 10. Серія дій, застосованих з метою привернути увагу до певних питань - це ...

а) локація

б) адвокація

в) промоакція

 

11. Які риси характерні для громади?

 а) дотримання звичаїв та традицій

б) повне або часткове самоврядування

 в) кожен член громади діє самостійно і нікому не допомагає

 г) соціально побутові питання кожен вирішує самостійно

 

7.     «Масовий марш як публічне висловлення настрою населення». Як називається ця форма соціальної активності громадян?

а) пікет

б) похід

в) демонстрація

 г) живий ланцюг

Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com

 

 

19. 01.2021

 

Клас:   11 – А

Всесвітня історія

Розділ 3. Держави Центрально-Східної Європи:трансформаційні процеси.

Тема уроку: Країни Центральн-Східної Європи на початку ХХІ ст.

Завдання

1)   Перегляньте відео матеріал за цим посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=b-3kC4vPzWs

 

 

2)    Опрацюйте матеріал підручника  § 11-12, п. 6.

3)   Виконайте тести.

Тести

 

1. В якому році найбільше країн Центрально-Східної Європи стали членами ЄС?

 

а) 1999р. б) 2004р. в) 2007р. г) 2013р.

 

2. Яка країна для України впродовж останніх двох десятиліть є своєрідним адвокатом у ЄС?

 

 а) Польща б) Литва в) Німеччина г) Угорщина

 

1.     Про яку країну йде мова?

 Курс її прем’єр-міністра критикувався пердставниками ЄС через проведення антиміграційної політики, прагнення встановити контроль над ЗМІ, корупції та проблеми із незалежністю судової системи. Відносини з Україною загострилися після ухвалення в 2017 році Закону України "Про освіту".

 

а) Румунія б) Польща в) Угорщина г) Білорусь

 

 4. Яка країна здійснює прихований економічний і політичний тиск на країни Східної Європи. Головна мета кампанії полягає в дискредитації ліберально-демократичної моделі Заходу та підриванні трансатлантичних зв’язків.

 

а) Росія б) Туреччина в) Італія г) Північна Корея

 

5. Чемпіонат Європи з футболу у 2012 році успішно відбувся

 

а) в Україні та Польщі б) в Росії в) в Португалії та Іспанії г) в Болгарії та Румунії

 

 6. Безкровна зміна влади у країнах Центральної та Східної Європи у 80-х рр. ХХ століття отримала назву

 

 а) Кольорова революція б) Оксамитова революція в) Шовкова революція г) Махрова революція

 

7. Об′єднання незалежних профспілок "Солідарність" діяло у ...

 

а) Польщі б) Чехословаччині в) Угорщині г) Румунії

 

 8. Розвиток Польщі наприкінці 90-х рр. ХХ ст. позначають поняттям

а) оксамитова револлюція б) шокова терапія в) соціалізм із людським обличчям г) перебудова

 

9. Терміном "розлучення" історики позначають процеси, пов′язані з ...

 

а) Югославією б) Чехословаччиною в) Боснією і Герцеговиною г) Східною та Західною Німеччиною

 

10. Хто з названих осіб став першим президентом Чехословаччини після падіння комуністичного режиму?

 

а) А. Дубчек б) Л. Свобода в) В. Гавел г) Г. Гусак

 

11. Які країни колишнього "соціалістичного табору" припинили своє існування як геополітична реальність наприкінці ХХ - на початку ХХІ ст.?

 

а) Польща б) Угорщина в) Чехословаччина г) Югославія д) Болгарія е) Румунія є) Німецька Демократична Республіка

 

12. В якому році на політичній карті Європи з'явилися незалежні країни Чехія та Словаччина?

 

 а) 1989 р. б) 1991р. в) 1993 р. г) 1994 р.

 

Відправляйте роботи  на Вайбер (095 52 15 409)  або на електронну адресу denisenkooksana2017@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий